Juwel i våg?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DavidR
    Användare
    • januari 2014
    • 75

    Juwel i våg?

    Köpte ett beg Juwel vision 180l med bänk som jag började sätt upp idag men märkte att det inte är några justerbara fötter. Jag bor i ett gammalt hus och golvet är inte rakt. Hur brukar ni göra? Vad ska man använda för att lägga under?
  • Mony
    Användare
    • december 2013
    • 187

    #2
    På mitt gamla, begagnade Jewel var det hål ovanför nederplattan. De syntes inte då det var svarta plastploppar nerstoppade i hålen. Kolla så det inte är samma på ditt?
    Ta bort plastplopparna med en kniv och skriva med insex-nyckel.

    Kommentar

    • DavidR
      Användare
      • januari 2014
      • 75

      #3
      Tyvärr ser det inte ut så på mitt.

      Kommentar

      • riktlinjer
        Användare
        • augusti 2013
        • 335

        #4
        Ursprungligen postat av DavidR
        Köpte ett beg Juwel vision 180l med bänk som jag började sätt upp idag men märkte att det inte är några justerbara fötter. Jag bor i ett gammalt hus och golvet är inte rakt. Hur brukar ni göra? Vad ska man använda för att lägga under?
        Lämpligt material som inte trycks ihop av tyngden. Beroende på hur mycket du måste stoppa emellan så avgörs ju materialvalet delvis.

        Men tex hopvikt papper, bladmässing ev vikt för tjockare, tunn plåtbit, tunn träbit

        Kommentar

        • DavidR
          Användare
          • januari 2014
          • 75

          #5
          Ja, det blir lite pyssel . Det är ett gammalt trägolv, stabilt men inte helt jämnt kan man säga korkat att man inte kommer åt de två bakre mittersta fötterna när det står mot en vägg.
          Man vill ju att det ska se snyggt ut också.

          Kommentar

          Arbetssätt...