?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bjorn
    Användare
    • oktober 2009
    • 939

    ?

    Så satt jag här igen.... och tittade på:


    ...och kände att: JA!!! Det där får jag inte glömma!!!

    ...var betalar jag? ...fantes det inte en länk? ....mitt visakort börjar bli blött av min fingersvätt! ...och allt jag ser en en Jpeg av en makulerad faktura.... inte min faktura.... men fan! ...vart betalar jag!!!??!!

    *Bajs*
    Senast redigerad av Bjorn; 07 december 2013, 00:33.
    Newbie December 2009
    Malawi: 450 liter
    Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

    Järfälla/Stockholm
  • Bjorn
    Användare
    • oktober 2009
    • 939

    #2
    Behöver jag vara medlem? NEJ! ..för just jag känner att jag egentligen inte tjänar nått på det! ...vill jag vara medlem och stödja NCS? JAAAAA!!! Självklart!!! ....hur visar jag det utan att gnälla på forumet? hmmm? *Bajs*
    Newbie December 2009
    Malawi: 450 liter
    Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

    Järfälla/Stockholm

    Kommentar

    • Bjorn
      Användare
      • oktober 2009
      • 939

      #3
      ...betalade jag medlemsavgiften 2013? ....Jag vet inte.... hoppas det!! ...men jag vet inte...
      Newbie December 2009
      Malawi: 450 liter
      Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

      Järfälla/Stockholm

      Kommentar

      • Bjorn
        Användare
        • oktober 2009
        • 939

        #4
        Ska sluta gnälla... låt mig bara få betala och bidra till det som ligger mig varmt om hjärtat... (och låt alla andra som upptäcker oss Ciklidfantaster få lov att bidra till erat fantastiska arbete... låt mig gärna betala lite extra för att täcka kostnaderna för att jag vill kunna betala här och nu!
        Newbie December 2009
        Malawi: 450 liter
        Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

        Järfälla/Stockholm

        Kommentar

        • Bjorn
          Användare
          • oktober 2009
          • 939

          #5
          ...det är fredag! Jag ska till Akvarielagret i morgon, och jag kommer ha med mig mitt Visakort.... och jag kommer handla betydligt mera än vad jag tror just nu... lägger jag ner 15-20 minuter på att registrera en manuell betalning till NCS ikväll/natt... så kommer den dras från mitt konto på måndag.... jag är egen företagare = jag tar ut så minimalt med lön som möjligt.... känner jag mig rätt, så är kontot tomt på måndag... för jag kommer besöka Triton Akvarium i Täby under helgen också. :-O
          Newbie December 2009
          Malawi: 450 liter
          Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

          Järfälla/Stockholm

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #6
            Här, i menyn som heter medlem:


            och på första sidan finns en grön knapp som heter Bli Medlem, den leder till samma ställe.
            Senast redigerad av DaRe; 07 december 2013, 00:53.
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • DaRe
              NCS Medlem
              • september 2009
              • 22831

              #7
              Jag hade inte fått någon betalning för 2013. Betalar du nu får du i alla fall sista numret och almanackan. Eller så betalar du för både 2013+2014 direkt
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

              ///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

              Kommentar

              • DaRe
                NCS Medlem
                • september 2009
                • 22831

                #8
                Ursprungligen postat av Bjorn
                ...det är fredag! Jag ska till Akvarielagret i morgon, och jag kommer ha med mig mitt Visakort.... och jag kommer handla betydligt mera än vad jag tror just nu... lägger jag ner 15-20 minuter på att registrera en manuell betalning till NCS ikväll/natt... så kommer den dras från mitt konto på måndag.... jag är egen företagare = jag tar ut så minimalt med lön som möjligt.... känner jag mig rätt, så är kontot tomt på måndag... för jag kommer besöka Triton Akvarium i Täby under helgen också. :-O
                Hoppas svaren hjälper dig!!
                Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                ///David
                Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                Kommentar

                • Mikael W
                  NCS Medlem
                  • augusti 2002
                  • 8597

                  #9
                  Otrolig förening det här! Svar på frågor inom två minuter. Mitt i natten.
                  mvh
                  Mikael W
                  (NCS-medlem sedan 1981)

                  Kommentar

                  • Bjorn
                    Användare
                    • oktober 2009
                    • 939

                    #10
                    Betalat!!

                    Tips #1: SE TILL ATT LÄGGA IN LÄNKEN TILL VART MAN BETALAR I NYHETEN SOM UPPMANAR OSS ATT BETALA! *Pust*

                    Tips #2: Lördag kväll!! Full av Akvariemys & Forummys... och ett par glas riktigt gott vin! Livet är på topp!! ... 295,- = ingenting just här och nu. Tack för att ni finns och gör mina dagar ljusare nu inför mittvintersolståndet!! ...lägg in en mellansida när man betalar med texten "vill du utöver medlemsavgiften vara med och sponsra NCS's verksamhet, skriv i så fall in den summan du vill bidra med (skriv inga siffror i rutan om du endast vill betala medlemsavgiften!)

                    + Lägg gärna in en bild/länk på förstasidan "Vill du sponsra NCS verksamhet?" ...som leder till en sida som:

                    #1 Ger möjligheten "Sponsra NCS" ...som leder vidare till inbetalning av valfritt belopp.
                    #2 Bli medlem (om du inte redan är det!) ...men en ruta med mindre text som informerar om fördelarna med att vara medlem.

                    ...och längst ner, i riktigt liten text... utförlig information om NCS verksamhet mm!


                    Detta felmeddelandet i rött bör ni fixa bort.... folk gillar inte felmeddelanden när de sitter och betalar på internet.
                    Klicka på bilden för större version

Namn: Skärmavbild 2013-12-07 kl. 18.00.44.jpg
Visningar: 1
Storlek: 53,7 KB
ID: 688296


                    11,8500 SEK!!! ...jag är nog inte ensam om att hosta upp vinet och ta en titt på mitt konto för att försäkra mig om att det var ett "komma" och inte en "punkt".... 11,85- SEK kan vi alla leva med.

                    Klicka på bilden för större version

Namn: Skärmavbild 2013-12-07 kl. 18.05.25.png
Visningar: 1
Storlek: 28,3 KB
ID: 688298
                    Bifogade filer
                    Senast redigerad av Bjorn; 07 december 2013, 18:37. Anledning: Typo
                    Newbie December 2009
                    Malawi: 450 liter
                    Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

                    Järfälla/Stockholm

                    Kommentar

                    • DaRe
                      NCS Medlem
                      • september 2009
                      • 22831

                      #11
                      Tack för återkoppling, det kan Bosse och Joakim fundera på.


                      Just hur mycket transaktionen kostade kan vi nog ta bort, för alla som betalar kostar det enbart just 295. Av dessa tar payson 3 SEK + 3% (= 11,85 SEK) som därmed inte kommer till NCS.
                      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                      ///David
                      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                      Kommentar

                      • Erik Österlund
                        Användare
                        • januari 2005
                        • 3788

                        #12
                        Så vad har vi lärt oss av detta? Jo försök inte att betala medlemsavgiften efter några glas vin en lördagskväll, det är för komplicerat då helt enkelt Vi har också lärt oss att man inte ska skriva på forumet efter några glas vin

                        Kommentar

                        • Bosse G
                          NCS Medlem
                          • november 2013
                          • 235

                          #13
                          Så sant som det var sagt

                          Kommentar

                          • Bjorn
                            Användare
                            • oktober 2009
                            • 939

                            #14
                            Ursprungligen postat av Erik Österlund
                            Så vad har vi lärt oss av detta? Jo försök inte att betala medlemsavgiften efter några glas vin en lördagskväll, det är för komplicerat då helt enkelt Vi har också lärt oss att man inte ska skriva på forumet efter några glas vin

                            Skitsnack! ...det vi lärt oss är att det ska vara ENKELT!!
                            Newbie December 2009
                            Malawi: 450 liter
                            Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

                            Järfälla/Stockholm

                            Kommentar

                            • Bjorn
                              Användare
                              • oktober 2009
                              • 939

                              #15
                              Ursprungligen postat av Bosse G
                              Så sant som det var sagt
                              Bullshit! :-) ..läs tråden! ;-)
                              Newbie December 2009
                              Malawi: 450 liter
                              Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

                              Järfälla/Stockholm

                              Kommentar

                              Arbetssätt...