SA ciklider, tetror+malar och driftwoodrötter säljes!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    Östergötland: SA ciklider, tetror+malar och driftwoodrötter säljes!!!

    Hej! Jag ska nu göra om mitt 600 liter SA kar till Tanganyika istället. Säljer nu alla invånare + inredning: 1 par VF Hypselecara temporalis (Chokladciklid) 3 st Geophagus orange head Tapajós, 10 st Cleithracara maronii (Nyckelhålsciklid) ca 25 st vinkeltetror, 35-40 st svarta neontetror, 10 st VF Hyphessobrycon erythrostigma (Dolkstickstetror), 2 st leopardpleco, 1 st L-200, 1 st giant whip tail catfish (vanlig grenmal?), 12-15 vf st Corydoras agassizii + 5 st Corydoras sterbai.

    Jag har haft turen att slippa sjukdomar, då jag kör med torv+alkottar, 29 Celsius o 3 vattenbyten per vecka. Jag har också 4 st riktigt snygga o stora driftwoodrötter. Vid intresse så kan jag skicka bilder. Helst av allt så vill jag bli av med allt på en o samma gång och då kommer självklart priset att påverkas till eran fördel! Bor i Linköping, Östergötland. Med vänlig hälsning Micke
    Senast redigerad av mbitton; 18 november 2013, 10:52.
    600 + 120 lliter Tanganyika
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    #2
    Nu är alla tetror, Corydoras agassizii + 5 st Corydoras sterbai o rötterna sålda! Chokladcikliderna, Orange head Tapajós, Nyckelhålcikliderna och malarna finns kvar. Gör ett bra pris om ni kommer o hämtar dem innan veckans slut! /Micke
    600 + 120 lliter Tanganyika

    Kommentar

    • Molin
      Användare
      • mars 2006
      • 60

      #3
      sugen på malarna, men en bra bit o åka !

      Kommentar

      • mbitton
        Användare
        • februari 2013
        • 223

        #4
        Ursprungligen postat av Molin
        sugen på malarna, men en bra bit o åka !
        Tjenare hoppas allt är bra? Förstår dig, behöver bli av med hela besättning.. Du kan inte tänka dig 3 st Geophagus orange head Tapajós också? Kan i sådana fall möta upp dig 1/2 vägs.
        600 + 120 lliter Tanganyika

        Kommentar

        • Molin
          Användare
          • mars 2006
          • 60

          #5
          Allt är bra, synd att du byter inriktning gillade ditt svartvatten, jag kan ta dom 3 med om vi möts upp, så får dom simma med sina gamla kompisar ! gissar på ett bra pris också !!

          Kommentar

          • mbitton
            Användare
            • februari 2013
            • 223

            #6
            Jag har ett 120 l Tanganyika kar som jag ska göra om till svartvatten med torvblocksbakgrund Måste byta till vinterdäck... kommer att göra det innan jag börjar jobba imorrn. Vad sägs om lördag eller söndag? Du får med 10 st Nyckelhålsciklider på köpet om du vill.
            600 + 120 lliter Tanganyika

            Kommentar

            • Molin
              Användare
              • mars 2006
              • 60

              #7
              lördag passar bra, Spurs spelar nämligen på söndag, maila mig ditt nr är du snäll !

              Kommentar

              Arbetssätt...