Skulle behöva komma åt dem...
Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
-
Vilka?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Typ de flesta... letar efter uppgifter om ett möte på Rådmansgatan i Stockholm omkring 1970, kanske senare.Kommentar
-
Jag har skapat fejkade framsidor för 67-71 sm jag ska lägga in så snart joomla loginet fungerar igen för mig.
Då kommer alla nummer att synas på "Ciklidbladet online"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu är de inlagda några syns ändå inte, kollar på det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har du testat att söka på rådmansgatan?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Enda jag hittade med den gatan:
https://www.ciklid.org/artikelarkiv/...r=8103&lopnr=2Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
ToppenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej!
Var inne och kollade på vilka butiker som var "rabatt butiker", för att se vad man får som medlem.
När jag klickade på butikerna på kartan så var där många butiker som blev länkade till fel hemsida och även med fel telefon nummer, kanske även öppet tider och övrig information om butiken är fel.....
Detta bör ni kolla upp.Kommentar
-
Aha, japp det ska jag kolla! Tack för infonKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej!
Var inne och kollade på vilka butiker som var "rabatt butiker", för att se vad man får som medlem.
När jag klickade på butikerna på kartan så var där många butiker som blev länkade till fel hemsida och även med fel telefon nummer, kanske även öppet tider och övrig information om butiken är fel.....
Detta bör ni kolla upp.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jo nu hittade jag ett fel, jag tar och går igenom allt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det var fel i
Rolles Akvariecenter
Akvarietjänst
Nu fixat. Hade du hittat något mer?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar