Mitt 720 liters projekt med Sydamerika som fokus
Kollaps
X
-
-
-
Senaste tillskottet av planta. En Cryptocoryne Crispal var. balansae på 1,6 meter något! Första bilderna är då jag bara slängde ner den i karet men sedan plantera jag den även om den inte hade så liten rot precis. Mer växter kommer
Senast redigerad av {_AquA_}; 29 November 2013, 22:43.Lämna en kommentar:
-
-
-
-
den största roten i karet har förgrening men det har inte de andra utom den ena.. Fast den är lite för kort.. Vill ha något som kommer från andra sidan in mot mitten också... Gillar mer rötter i form av dessa...Sen är det detta med stenar.. 70kr per kilo...
Lämna en kommentar:
-
Köpte två stycken Echinodorus Grandiflorus igår. Känns lite konstigt med att ha växter i akvariumet. Jag funderar på att göra mig av med alla mina rötter förutom den största och istället skaffa lite red moor rötter istället som grenar sig fint i akvariumet. Tänker mig någon tema som är enbart rötter och stenar på ena sidan och växter andra sidan... Dock är jag i behov av fina rötter så som PUNKFREDD har i sitt akvarium
Någon som har något?
Slänger två bilder jag tog precis med lite grumligt vatten. Foto tagen med iPhone 4.
[ATTACH=CONFIG]49447[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]49448[/ATTACH]Lämna en kommentar:
-
Köpte två stycken Echinodorus Grandiflorus igår. Känns lite konstigt med att ha växter i akvariumet. Jag funderar på att göra mig av med alla mina rötter förutom den största och istället skaffa lite red moor rötter istället som grenar sig fint i akvariumet. Tänker mig någon tema som är enbart rötter och stenar på ena sidan och växter andra sidan... Dock är jag i behov av fina rötter så som PUNKFREDD har i sitt akvarium
Någon som har något?
Slänger två bilder jag tog precis med lite grumligt vatten. Foto tagen med iPhone 4.
Senast redigerad av {_AquA_}; 27 November 2013, 04:47.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: