Amt-top

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    Amt-top

    Har just skaffat en kompis till mitt fluval fx5.. det vart en am-top professional (den största varianten) Vad jag har förstått så ska det va en kopia av Eheim. Nu är min fråga om någon utav er har erfarenhet av AM-TOP? Skulle va intressant att höra om det är något att ha.. Med vänlig hälsning Micke
    600 + 120 lliter Tanganyika
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Jag har ingen egen erfarenhet men har för mig att jag läst flera som varit väldigt nöjda med deras produkter.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • cf.akvarielagret
      Användare
      • april 2002
      • 5028

      #3
      Ursprungligen postat av mbitton
      Har just skaffat en kompis till mitt fluval fx5.. det vart en am-top professional (den största varianten) Vad jag har förstått så ska det va en kopia av Eheim. Nu är min fråga om någon utav er har erfarenhet av AM-TOP? Skulle va intressant att höra om det är något att ha.. Med vänlig hälsning Micke
      Att det skulle vara en kopia
      löjligt
      den var billig o kommer att ställa till med problem
      i längden blir den skitdyr
      jag är Ateist
      men Gud talade till mig
      Gud är stor
      jag frågade hur stor ? inget svar
      han kanske behövde låna toaletten

      Kommentar

      • mbitton
        Användare
        • februari 2013
        • 223

        #4
        Har försökt att läsa vad folk tycker om den på olika forum. Och änså länge verkar de flesta vara nöjd med den. Visst har du rätt i att den var billig o att det är en risk när det kommer till mer okända asiatiska kopior. Men jag tänker förstärka kopplingar med buntband o smörja alla o-ringar innan jag kopplar in den. Ska uppdatera med lite bilder framåt kvällen..
        600 + 120 lliter Tanganyika

        Kommentar

        Arbetssätt...