Akvarium köp?!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Skitzzo
    Användare
    • december 2012
    • 23

    Akvarium köp?!

    Hej, jag är inne på att skaffa mig ett nytt kar och har kollat på juwel rio 400 och vision 450. Då jag ska ha det i vardagsrummet så vill jag att det ska vara ett möbelkar.
    Jag undrar nu därför om det finns några andra likvärdiga förslag, och vart man kan köpa det billigt i göteborg.
    Mvh Kristoffer
  • kingdiamond
    Användare
    • juni 2008
    • 45

    #2
    Vision 450 tycker jag är riktigt snyggt!
    Begagnat marknaden är ju inte fel, går ju att göra en hel del fynd.

    Kommentar

    • Christer5
      Användare
      • december 2012
      • 155

      #3
      Tycker om Rio som inte är svängt

      Kommentar

      • Skitzzo
        Användare
        • december 2012
        • 23

        #4
        Jag har kollat på blocket ganska mycket och det kommer ju inte ofta ut rio/vision till bra pris. Senaste som var ute var vision med malawi mbunas i och de skulle han ha 17.000 för HAHA ett litet skämt.

        Kommentar

        • Christer5
          Användare
          • december 2012
          • 155

          #5
          Man begär ofta för mycket för begagnade akvarium,då kan man hellre köpa nytt.

          Kommentar

          • ewa
            NCS Medlem
            • mars 2013
            • 457

            #6
            Åk över till Polen och köp- minst halva priset, kolla på Allegro.pl akwarium zestaw (akvariepaket, bänk akvarium o belysning) kan vara mindre än halva priset. Samma produkter som säljs i Sverige men till betydligt högre priser. DIVERSA akvariepaket 450 liter http://allegro.pl/zestaw-akwarium-op...424449754.html
            Senast redigerad av ewa; 30 juli 2013, 12:39.

            Kommentar

            • Skitzzo
              Användare
              • december 2012
              • 23

              #7
              Ursprungligen postat av ewa
              Åk över till Polen och köp- minst halva priset, kolla på Allegro.pl akwarium zestaw (akvariepaket, bänk akvarium o belysning) kan vara mindre än halva priset. Samma produkter som säljs i Sverige men till betydligt högre priser. DIVERSA akvariepaket 450 liter http://allegro.pl/zestaw-akwarium-op...424449754.html
              Hej vart kan man köpa dom i sverige? Känns rätt jobbigt att åka till polen bara för att köpa ett akvarium, framförallt utan ett körkort Är det i samma prisklass som juwel i sverige?

              Kommentar

              • johho
                Användare
                • mars 2007
                • 1825

                #8
                Billigast Juwel har hornbach, de har prisgaranti så hittar du billigare någon annastans så säger du bara till dem så sänker de priset.

                Annars är det begagnadmarknaden, jag föredrar också rio framför vision då den böjda rutan förstör intrycket för mig, jag gillar raka rutor.

                Kommentar

                • ewa
                  NCS Medlem
                  • mars 2013
                  • 457

                  #9
                  Hornbach är billigast i Sverige.

                  Kommentar

                  • Skitzzo
                    Användare
                    • december 2012
                    • 23

                    #10
                    Ok tack för snabba och bra svar

                    Kommentar

                    Arbetssätt...