Priser och tidningar försenade

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    Priser och tidningar försenade

    Hejsan,

    jag hade tänkt skicka en del tidningar. Fiskdiktböcker (priser från dikttävling) samt fototävlingspriser idag men hann inte. Vi var barnvakt om min frus två systrar som båda fick varsin dotter idag och igår. Så vi åkte till en klippa vid havet istället.

    Men men, de kommer nästa vecka. Det ger er som ännu inte hoppat på medlemskapet en chans at göra det och får CB1 och CB2 innan CB3 skickas ut i slutet av september.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Fick in två betalningar idag. Fixar det era behörigheter ikväll.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Gäst

      #3
      Härligt! Grattis till "morbror" (eller hur det nu blir)!

      och härligt för mig som har hållit mig från frestelsen att ladda ner årgång 2013 av CB som pdf

      Kommentar

      • maltandis
        Användare
        • oktober 2003
        • 1567

        #4
        Ta det lugnt, det är semestertider nu. Även du borde varva ner och njuta av det fina vädret.
        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

        Kommentar

        • Banderad
          Användare
          • februari 2006
          • 3479

          #5
          Boken skickar jag på måndag Maltandis.

          Kommentar

          • maltandis
            Användare
            • oktober 2003
            • 1567

            #6
            Tack Banderad !
            Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

            Kommentar

            Arbetssätt...