SA-artiklar på startsidan.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johho
    Användare
    • mars 2007
    • 1825

    SA-artiklar på startsidan.

    Vet att Dare försöker hitta folk som kan hjälpa till med artiklar. Jag känner själv att jag tillfört "nybörjarartiklar" i de ämnen som jag behärskar någorlunda. Men det slår mig när man öppnar startsidan att det är 3 artiklar som handlar om malawi/tanganyika. Det hade ju varit fint för mångfalden om någon kan få ihop någon artikel om SA. Sen är det ju svårt att beskriva hela SA i en artikel, menkanske går att rikta in sig mot något. Nån nybörjarguide till apistogramma t.ex?
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Håller helt med. Just nu finns dessa artiklar för Malawi Tanganyika och troffar, men inte så tydligt synliga. Dock är tanken at vi kan öppna en ntybörjardel på siten där detta och massor annat matnyttigt samlas på ett lättillgängligt sätt för just nybörjare eller mediumerfarna cikllidister.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Här är de vi har nu:


      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Erik Åhlander
        Användare
        • september 2006
        • 796

        #4
        Vettig start. Det är ju de som skiljer sig mest från akvariefisk i allmänhet. Skulle kanske behövas något generellt om territorialitet och hur man hanterar det också.

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #5
          Låter som toppenförslag, Erik.
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          Arbetssätt...