Köpa PPI-filter via Tyskland?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • augusti 2002
    • 10784

    Köpa PPI-filter via Tyskland?

    Jag har hittat filtermatta PPI hos Aquaristikshop.com och de har relativt bra pris på dessa mattor. Kruxet är att de har den i tre storlekar..."fine, medium, rough". Någon som vet vilken av de dimensionerna som är den vi kallar för PPI 10??

    Om måtten stämmer så är det halva priset mot vad jag skulle fått ge hos en handlare här...t o m med frakten inräknad...
  • Karon
    Användare
    • april 2002
    • 880

    #2
    Rough.
    Den finns i tre grovlekar, 10, 20 & 30 ppi.
    Ppi betyder ju porer per tum och 10 ppi är ju grövre än 30 ppi så rimligtvis borde ju "fine" vara 30 och 10 "rough"

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • augusti 2002
      • 10784

      #3
      Ok...tackar så mye för svaret!

      Kommentar

      • pleco
        Användare
        • april 2002
        • 516

        #4
        Har beställt mfiltermattor o biobollar från Aquaristikshop.com för tre veckor sedan och väntar fortfarane på min order.
        aquaristic.net var mycket snabbare.
        ==> Mina video==> Mitt Bildarkiv på Zoopet ==> Min Zoon

        Kommentar

        • henriklh

          #5
          Jag tycker inte heller om aquaristikshop.com, jag gjorde en beställning hos dom som jag ville ändra så jag mailade dom, men dom svarade inte alls. Skitdåligt. Tur att jag inte hade betalat, nu blev det ingenting istället. Aquaristik.net däremot har fungerat superbra alla gånger jag kontaktat dem eller beställt nåt.

          /Henrik

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • augusti 2002
            • 10784

            #6
            Jag ville bara informera om att min beställning från Aquaristikshop.com har anlänt. Detta med anledning av att Aquaristikshop fått en del kritik.

            Det tog ca 1 vecka (inkl helg vilket vill säga 5 arbetsdagar) innan det kom fram och det ser jag som god service.

            Kommentar

            Arbetssätt...