Längtar tills imorgon!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mbitton
    Användare
    • februari 2013
    • 223

    #16
    jag skulle vilja skaffa mig yttligare ett ytterfilter. Kör med fluval fx5 o ett innerfilter som vissligen uppfyller sin funktion, men rent estetiskt så ser det förjävligt ut..
    600 + 120 lliter Tanganyika

    Kommentar

    • Kajjjan
      NCS Medlem
      • juni 2008
      • 1882

      #17
      Ser riktigt fint ut det där! Gillar verkligen amazonas-looken!

      Kaj

      Kommentar

      • mbitton
        Användare
        • februari 2013
        • 223

        #18
        Ursprungligen postat av Kajjjan
        Ser riktigt fint ut det där! Gillar verkligen amazonas-looken!

        Kaj
        Tack så mycket! Älskar verkligen denna hobby, ska innom snar framtid uppgradera mig till ett större kar. Börjar bli sugen på ett nytt projekt
        600 + 120 lliter Tanganyika

        Kommentar

        • affealien
          Användare
          • januari 2012
          • 1157

          #19
          Jag kan inte annat än hålla med kajjan, grymt härlig feeling av amazonas i karet.

          Sedan är ju mer filtervolym aldrig fel så slå till på ett till ytterfilter verkar ju vettigt.
          Mvh
          //Alf

          Kommentar

          • mbitton
            Användare
            • februari 2013
            • 223

            #20
            Kul att få beröm av folk som sysslar med riktigt sjyssta projekt!! följer allt era trådar o det ger mig grymt mkt inspiration
            600 + 120 lliter Tanganyika

            Kommentar

            • roedkft
              Användare
              • juni 2010
              • 189

              #21
              Snyggt!

              Kommentar

              • Kajjjan
                NCS Medlem
                • juni 2008
                • 1882

                #22
                Ursprungligen postat av mbitton
                Kul att få beröm av folk som sysslar med riktigt sjyssta projekt!! följer allt era trådar o det ger mig grymt mkt inspiration
                Det är kanon när man hittar trådar här på forumet att inspireras av. Extra kul att höra att man kan inspirera någon med ens egna kreationer. Jag tycker akvariets inredning är en viktig, rolig och spännande del av hobbyn och gillar verkligen när jag ser akvarier där man lagt lite tanke och energi på att återskapa en biotopkänsla. Det har du gjort och det tycker jag är verkligt trevligt att se.

                //Kaj

                Kommentar

                • Kawasa
                  Användare
                  • september 2012
                  • 840

                  #23
                  Kan inte göra annat än att hålla med!! Riktigt snyggt, bra jobbat
                  Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

                  Kommentar

                  • DaRe
                    NCS Medlem
                    • september 2009
                    • 22831

                    #24
                    Ursprungligen postat av Kajjjan
                    Det är kanon när man hittar trådar här på forumet att inspireras av. Extra kul att höra att man kan inspirera någon med ens egna kreationer. Jag tycker akvariets inredning är en viktig, rolig och spännande del av hobbyn och gillar verkligen när jag ser akvarier där man lagt lite tanke och energi på att återskapa en biotopkänsla. Det har du gjort och det tycker jag är verkligt trevligt att se.

                    //Kaj
                    +1
                    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                    ///David
                    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                    Kommentar

                    Arbetssätt...