Sålt: Tanganyikaciklider säljes (kanske hela akvariet)

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Keller
    Användare
    • mars 2012
    • 19

    Stockholm: Sålt: Tanganyikaciklider säljes (kanske hela akvariet)

    Jag ska avveckla mitt Tanganyikaakvarium och behöver därför bli av med lite fisk. Testar här först, sen får det bli att kolla med Akvarieleasing om de kan ta emot dem.

    En grupp på 7 st Lamprologus Caudopunctatus. Det är en väl fungerande grupp och jag ser helst att de kommer till samma ställe.

    Ett par Altolamprologus compressiceps Chituta

    4 st Synodontis Petricola

    3 st Ancistrus

    3 st guldfiskar (en gul stor (ca 15 cm) och två mindre oranga (10 cm) som har gått i akvariet över vintern eftersom deras damm bottenfryser)


    Fiskarna köptes för lite drygt ett år sen och då var allihop ungfiskar så Compressicepsarna är inte fullvuxna t ex.

    Pris: Bud... Det viktigaste är att de kommer till ett bra ställe med en bra ägare.


    Skulle någon vilja ha hela rasket så finns ett Rubin 240 liters med Juwelmöbel (vit), Eheim Ecco Pro 300, Fluval 4U, doppvärmare och standard T8 ljusramp (juwel). Bud även där men jag kommer använda det till saltvatten om ingen är intresserad.


    Det verkar inte gå att ladda upp bilder så hör av er så mailar jag.


  • Joakim Draktoft
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 7334

    #2
    Du har ett PM med lite frågor.
    Joakim Draktoft
    f.d Webmaster Ciklid.se
    ____________________________________________

    Kommentar

    • Keller
      Användare
      • mars 2012
      • 19

      #3
      Fiskarna (alla förutom ancistrus och guldfiskarna... vilken högoddsare) är troligen bokade. Meddelar om det skulle ändras

      Kommentar

      • Keller
        Användare
        • mars 2012
        • 19

        #4
        Rubbet sålt! Tack Joakim och herr Brinck för smidig försäljning! Hoppas att ni får glädje av fiskar och utrustning.


        Kommentar

        • Keller
          Användare
          • mars 2012
          • 19

          #5
          Hmmm jag vet inte riktigt hur man editerar inlägg så nån snäll moderator får gärna märka ämnesraden med "sålt"...

          Kommentar

          Arbetssätt...