Goldvarianten kommer från de norra regionerna och blå-vit från de södra, eller?
N. sexfasciatus
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mycket finKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Vilket grymt fint exemplar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Blir lite fetare har varit sugen på VF-paret som Åleds har, men kände att det var overkill i ett sällskapskar.
Mina har redan börjat med munbrottning trots att de är så småKommentar
-
Munbrottning verkar komma väldigt tidigt, mina små Moliroyngel på ca 2-,2,5cm ägnar sig också åt sånt trots sitt lilla format720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Trots att de är små så är de sura som fan. Nu går det förvisso i ett 250 i väntan på ett större, men tänkte att 13 frontosa borde hålla hanen sysselsatt, men icke då. Han är på honan så hon är lite mobbad. Får se hur det utvecklas detta.Kommentar
-
Honan verkar klara sig okej just nu. Hon har fortsatt att äta hela tiden och hon får lite lugn och ro bakom ena modulen.
De är fortsatt väldigt söta och det är kul att äga en neolamprologus igen, var längesedan sist.Kommentar
-
Kommentar
-
En fiska i rörelse ser jag, med tanke på bakgrunden, eller tänker jag fel? Snyggt fotat!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar