Värvartävling 2013

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #31
    Om ni värvar dessa sista minuter så maila mig så snart det är gjort. Jag publicerar inget förrän det är klart.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #32
      Och vinnaren av dessa fantastiska priser är Maltandis!!

      Stort grattis jag är väldigt avundsjuk på dig och jag vet en redaktör för en känd tidning som kommer bli väldans glad.
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • maltandis
        Användare
        • oktober 2003
        • 1567

        #33
        Tack, alltid lika kul att vinna. Jag tycker att Wilhelm gör ett bra arbete med tidningen. Det var många år sen som det var så många intressanta artiklar. I mitt fall är intressanta artiklar de som tar upp tanganyikaciklider. Lite kul att ge priset till någon i styrelsen, eftersom de inte får vara med och tävla.
        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #34
          Väl förtjänt av både dig och Wilhelm. Trevlig gest!
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • Wilhelm
            Användare
            • april 2002
            • 9122

            #35
            Tack Maltandis för att diskusarna får vara inackorderade hos mig!

            Nu blir det bara att göra i ordning ett av de tomma karen, tanka bilen med en tusenlapp och bege sig av till Järfälla!
            Blir väl också en mellanlandnig i Östertälje för en fika!
            mvh Wilhelm

            "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


            www.linkopings-akvarieforening.net/
            Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
            www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

            Kommentar

            • maltandis
              Användare
              • oktober 2003
              • 1567

              #36
              Ursprungligen postat av Wilhelm
              Tack Maltandis för att diskusarna får vara inackorderade hos mig!

              Nu blir det bara att göra i ordning ett av de tomma karen, tanka bilen med en tusenlapp och bege sig av till Järfälla!
              Blir väl också en mellanlandnig i Östertälje för en fika!
              Du är välkommen Jag vet att fiskarna kommer att trivas hos dig, säkert fler som skulle vilja ha de där diskusarna. Jag och säkert några till önskar dig lycka till med de nya platta.
              Senast redigerad av maltandis; 01 juni 2013, 12:30. Anledning: komplettering
              Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

              Kommentar

              • Wilhelm
                Användare
                • april 2002
                • 9122

                #37
                Istället för att glo på prinsessbröllopet, så hämtade jag Maltandis vinst hos Ninnie för att inackorders hos mig!
                Resan gick bra i värmen och vid hemkomsten vid 9 tiden började inkoppningen som var slut midnatt!
                Filmen från idag. De är visst hungriga för jämnan och har ätit allt jag bjudit på. Levande tubifex, fryst artemia, räkmix.

                mvh Wilhelm

                "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                www.linkopings-akvarieforening.net/
                Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                Kommentar

                • DaRe
                  NCS Medlem
                  • september 2009
                  • 22831

                  #38
                  Oj vilka skönheter, verkligen välformade. Stiligt. Tack för filmen det var trevligt
                  Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                  ///David
                  Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                  Kommentar

                  • maltandis
                    Användare
                    • oktober 2003
                    • 1567

                    #39
                    Ursprungligen postat av Wilhelm
                    Istället för att glo på prinsessbröllopet, så hämtade jag Maltandis vinst hos Ninnie för att inackorders hos mig!
                    Resan gick bra i värmen och vid hemkomsten vid 9 tiden började inkoppningen som var slut midnatt!
                    Filmen från idag. De är visst hungriga för jämnan och har ätit allt jag bjudit på. Levande tubifex, fryst artemia, räkmix.

                    Fina de är, ser ut som de blivit flera ? Lycka till med min vinst, de kunde inte fått ett bättre hem
                    Jag blev tvingad att glo på tvn eftersom jag jobbade, men allt gick ju bra och hoppas de lever lyckliga .....

                    /Tanganyikanörden
                    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

                    Kommentar

                    • Wilhelm
                      Användare
                      • april 2002
                      • 9122

                      #40
                      ser ut som de blivit flera ?
                      De har visst redan börjat yngla av sig!
                      mvh Wilhelm

                      "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


                      www.linkopings-akvarieforening.net/
                      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
                      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

                      Kommentar

                      • maltandis
                        Användare
                        • oktober 2003
                        • 1567

                        #41
                        Ursprungligen postat av Wilhelm
                        De har visst redan börjat yngla av sig!
                        Ett tecken på att de trivs kanske
                        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...