Fototävling Maj 2013

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #16
    Ursprungligen postat av Kajjjan
    Ja, man är ju nyfiken på hur långt ifrån man var...
    Kaj
    Problemet är att det blir lite digitalt då vi bara värderar 1-3 plats inte alla positioner då plattas kurvan ut ordentligt så det har varit ett medvetet beslut. Men du får en uppfattning genom att titta på din placering.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Kajjjan
      NCS Medlem
      • juni 2008
      • 1882

      #17
      Ursprungligen postat av DaRe
      Problemet är att det blir lite digitalt då vi bara värderar 1-3 plats inte alla positioner då plattas kurvan ut ordentligt så det har varit ett medvetet beslut. Men du får en uppfattning genom att titta på din placering.
      Ok, jag hade inte förstått att det bara redovisades för det tre första. No problem!

      //Kaj

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #18
        Ursprungligen postat av Göran Å
        Tack David....Nu har jag en liten och en stor pump av detta märke, bra att ha pumpar hemma i reserv

        Detta vinnande fotot har jag tagit i en Akvariebutik i Göteborg ( Ciklidhuset i Lerum ) . Det kan vara lönande att släpa med sig kamera utrustningen ibland....Ett litet tips till er andra som fotar ( fråga bara först ) så kan vi få många kul kort framöver.

        Mvh Göran
        Pris skickat idag! Lappen jag skrivit din adress på hade fått lite svettstänk på sig som konsekvens av mitt cyklande till jobbet så det gick inte att läsa din adress men tack vara eniroappen hade jag hittat dig på mindre än en minut. Tack Eniro!
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        Arbetssätt...