Tävling för malawinördar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maltandis
    Användare
    • oktober 2003
    • 1567

    Tävling för malawinördar

    Posta in bilder under Malawisjön på era ciklider. Skriv gärna vad det är för art så kanske någon av bilderna kan användas till vårt artregister.
    Den som levererar flest arter vinner 2 liter flingfoder till sina fiskar. Tävlingen slutar på Påskdagen kl 20.00.
    Senast redigerad av maltandis; 19 mars 2013, 22:09.
    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Coolt initiativ Maltandis! Tävlingsnörden Maltandis, hehe. Detta blir spännande.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Aha är det den andra tråden som gäller?
      Posta bilder på era malawiciklider. Skriv gärna vad det är för art så kanske någon av bilderna kan användas till vårt artregister. Den som levererar flest arter vinner 2 liter flingfoder till sina fiskar. Tävlingen slutar på Påskdagen kl 20.00. Kommer du och hämtar vinsten hos mig så får du 4 liter och kan då välja att ta med
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • maltandis
        Användare
        • oktober 2003
        • 1567

        #4
        Ja, det här är bara en teaser. En del har svårt att hitta, så jag skrev det på övrigt och på stället där jag räknar in arterna och ser vem som vunnit. Försök inte lura mig genom att posta in någon tanganyika eller någon victoria, jag har koll
        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

        Kommentar

        Arbetssätt...