Årsmöte Diskussällskapet i Göteborg 12-14:e april

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Larry Stockholm
    Användare
    • november 2004
    • 343

    Årsmöte Diskussällskapet i Göteborg 12-14:e april

    Tänkte bara slänga in en blänkare om denna händelse i Götet.
    Bra föredragshållare
    Lasse Omfors

    Akvaristiken går i vågor
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Börjar närma sig, finns mer info är det bara att smacka in i tråden här.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • kaj.p
      Användare
      • april 2002
      • 2294

      #3
      Årsmöte den 13-14 april Hotel spar i Gårda Göteborg
      ... Start på lördagen kl 12

      12.oo LAsse o Bosse från 2013 års Bidka show
      13.15 Tonni Bundgaard Andreasen - "Heckelbreeding".
      14.30 paus
      15.00 Tony Vaughan - "My way of choose and keep discus".
      17.oo Årsmöte.

      Först ut är Bosse o Lasse om BIDKAS show i Doncaster.
      Sedan kommer Tonni

      Jeg hedder Tonni Andreasen og er 35 år.

      Jeg startede med at ha akvarier for 3 1/2 år siden og fik mine første Discus for 3 år siden. Meget hurtigt blev det opdræt af Discus der fangede min interesse og efter at have opdrættet en del forskellige kulturfisk, fik jeg for 2 år siden muligheden for at prøve kræfter med Wild fangede Heckler, som det lykkes mig at lave et kuld unger på for ca. 8 mdr siden.

      Till sist Tony V
      Tony Vaughan är från Limerick Irland. Tony har varit akvarist sedan 13 års ålder och hållit på med de flesta fiskar. Idag är Tony moderator på bl.a Discus Page Holland . Tony är också en av grundarna UKDA United Kingdom Discus Association. På UKDA näst senaste championat tog Tony hem priserna Best in Show och Bästa vildfångade med en Heckel diskus.
      Tony är också en av europas mesta domare med uppdrag många länder bl.a Sverige där han dömt i bägge våra championat.

      Jag har haft det stora nöjet o känna Tony i många år nu och jag kan bara säga att, irländare är kända för att vara positiva och sociala personer och Tony är ett stort bevis på det och han har också fått många svenska vänner.
      Diskussällskapet
      www.diskusforum.se

      Kommentar

      Arbetssätt...