Akvarium och demasoni

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doohan
    NCS Medlem
    • augusti 2004
    • 1607

    Gävleborg: Akvarium och demasoni

    Säljer alla mina akvarium då jag tröttnat.
    2st möbelakvarium och ett odlingsakvarium.

    Akvarium 1. 375L aluram med snygg möbelbänk. 3st moduler varav två är filtermoduler och en bottenmodul. Sand, doppvärmare. ljusramp för 2st rör. ytterfilter Eheim 2028. Någon repa finns såklart men inget som jag stört mig på. Pris 2500skr (inkl alla fisk 3000kr)

    Akvarium 2. 375L helglasakvarium med 2st lysrörsbelysning i det gjutna plastlocket. Det sitter en snygg 3d bakgrund typ btn med filtermatta o powehead gömda bakom Även doppvärmaren göms bakom. Svart möbelbänk med två skåp + hylla. någon mindre repa finns. Inget som jag stör mig på. Ytterfilter TetraTec EX1200.Plastlocket har en spricka i vänstra bakkanten. Inget som stör funktionen o syns knappt. Pris 2000kr

    Akvarium 3. 375L aluramsakvarie med en del repor + blåmålade sidorutor och bakruta. Inget för vardagsrummet men väl för odling.1st GLO T5 ljusramp med plats för 2st 58W T5 rör. Doppvärmare. innerfilter. 800kr

    Akvarierna har standardmått dvs 150x50x50cm

    Malawi ciklider säljes! 25st kanonfina Ps Demasoni Pombo Rocks st 3,5-7cm 800skr. 1+3 Labeo. Trewavasae Thumi West med 2st OB honor + 1st O (ob) hona. Hannen blå med röda fenor. Mycket snygga firrar. 200 för trewavasae. Dessa vackra ciklider kan följa med akvarie 1 som ett paket då till priset 3000kr (akvarium+ytterfilter+fiskar)

    Några ancistrus finns åxå

    Stor murarlåda med vit ciklidsand ca 30kg=200skr.
    Bifogade filer
  • doohan
    NCS Medlem
    • augusti 2004
    • 1607

    #2
    Har ett Juwel 96L med icke fungernade lyse och blåmålade sidor o bakruta. inkl filter + doppvärmare=100kr
    Fult men duger som udling/yngelburk..

    Kommentar

    • doohan
      NCS Medlem
      • augusti 2004
      • 1607

      #3
      Akvarium 2 är sålt...

      Kommentar

      • doohan
        NCS Medlem
        • augusti 2004
        • 1607

        #4
        Akvarium 3 är sålt....

        Kommentar

        Arbetssätt...