Ciklidstämma 2013

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • april 2002
    • 5028

    Ciklidstämma 2013

    Det börjar närma sig

    o eftersom jag har en folkbuss som åker från Stockholm finns ev lite platser ..... om man är trevlig
    till ciklidstämman Från Stockholm fredag morgon 10.00 ...till söndag hemma sent
    pm vid intresse
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • april 2002
    • 5028

    #2
    Lite priser o möjlighet att betala
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

    Kommentar

    • endymion

      #3
      Det ska komma upp så fort styrelsen röstat igenom budgeten vilket kommer ske på vårat styrelsemöte 26-27 januari. Prismässigt har jag jobbat på att det ska hamna på samma prisnivå som förra året och det verkar hamna där någonstans. Hotellet blir något billigare för enkelrum men något dyrare för dubbelrum annars verkar allt kosta ungefär lika mycket som förra året på de priser jag har fått bekräftat hittills

      Kommentar

      • cf.akvarielagret
        Användare
        • april 2002
        • 5028

        #4
        Ursprungligen postat av endymion
        Det ska komma upp så fort styrelsen röstat igenom budgeten vilket kommer ske på vårat styrelsemöte 26-27 januari. Prismässigt har jag jobbat på att det ska hamna på samma prisnivå som förra året och det verkar hamna där någonstans. Hotellet blir något billigare för enkelrum men något dyrare för dubbelrum annars verkar allt kosta ungefär lika mycket som förra året på de priser jag har fått bekräftat hittills
        Aha en byråkratisk fälla .......
        ta nu ett beslut att vi kan betala +5% mer o skit i vad budgeten säger
        jag är Ateist
        men Gud talade till mig
        Gud är stor
        jag frågade hur stor ? inget svar
        han kanske behövde låna toaletten

        Kommentar

        • Mikael W
          NCS Medlem
          • augusti 2002
          • 8598

          #5
          Hur långt är det från Stockholm till Växjö? Och vad tar man, tåg, buss?
          mvh
          Mikael W
          (NCS-medlem sedan 1981)

          Kommentar

          • Björnbusen
            Användare
            • januari 2012
            • 55

            #6
            Ciklidstämma 2013

            Tar man snabbaste bilväg är det cirka 46 mil,E4 till Värnamo och sedan riksväg 27 till Växjö. Man kan köra kortare väg men det tar längre tid. Eller tåg till Alvesta och ett byte där. Finns även bussalternativ.

            Kommentar

            • endymion

              #7
              Svenskabuss brukar vara det billigaste alternativet mellan Stockholm och Växjö men deras tider verkar inte passa med stämman. Det går inrikesflyg mellan Stockholm och Växjö. Och jag kan skriva under på det björnbusen skriver, men förtydliga att södra stambanan passerar Alvesta men det är mycket goda förbindelser till Växjö därifrån de sista 2 milen.

              Kommentar

              • cf.akvarielagret
                Användare
                • april 2002
                • 5028

                #8
                Finns det några klara föredragshållare .... så vi får gotta oss i väntan

                - - - - - - - - - -TEST- - - - - - - - - -

                Finns det några klara föredragshållare .... så vi får gotta oss i väntan
                jag är Ateist
                men Gud talade till mig
                Gud är stor
                jag frågade hur stor ? inget svar
                han kanske behövde låna toaletten

                Kommentar

                • endymion

                  #9
                  Jay Stauffer och Mark Sabaj är de internatinella namnen som är klara. Våran Webansvarige Bosse Persson ska visa upp en del hur det ser ut i Guatemala/Honduras med Ciklider och levandefödare. Jag har tänkt hålla något mindre föredrag själv också.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...