2013 års kalendern är kass!!

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tege
    Användare
    • februari 2005
    • 2753

    #16
    2013 års kalender var super

    Skit i alla gnällspikar o lipsilar, kalendern var skitbra. Orka
    https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

    Kommentar

    • JockeB
      Användare
      • maj 2004
      • 2964

      #17
      Ursprungligen postat av tege
      Skit i alla gnällspikar o lipsilar, kalendern var skitbra. Orka
      Klart inte du gnäller (för en ggn skull) du har väl inte CA Jag gillar kalendern också! MEN ändå, NÅN bild på CA
      Mvh Jocke
      Centralamerikanska Ciklider!

      Kommentar

      • cichlids4fun
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 3111

        #18
        Ursprungligen postat av tege
        Skit i alla gnällspikar o lipsilar, kalendern var skitbra. Orka
        hade inte tänkt kommentera detta så mitt gnäll är ditt fel, tyckte det i allmänhet var rätt tråkiga bilder med tråkig fisk dock inte dåliga foton men tråkigt är mitt utryck, men bara för att du dissar alla som inte gillar den så dissar jag dig starkt
        Senast redigerad av cichlids4fun; 28 december 2012, 23:36.
        Mvh
        Peter

        don´t drink water-fish ..... in it!

        Kommentar

        • RobinH
          Användare
          • augusti 2008
          • 2150

          #19
          Ursprungligen postat av tege
          Skit i alla gnällspikar o lipsilar, kalendern var skitbra. Orka
          Hehe alltid kloka ord från dig Tege... Kul att du är nöjd!

          Du gör ju så att man blir såååå sugen och taggad på att skicka in ett foto till fototävlingen(ELLER INTE)!!

          Nu efter dina kloka ord så ångrar jag att jag skrev och klagade. orkar inte med människor som dig så därför kan snälla någon styrelsemedlem ta bort mig som forumsvärd så man inte har någon skyldighet att skriva på forumet fler gånger! Tack.

          Du kunde lika bra struntat i att skriva en spydig kommentar men du var tvungen eller hur? som så ofta från dig!
          CA

          Kommentar

          • endymion

            #20
            Problemet med att använda bilder från forum och dylikt är att de inte har tillräckligt hög upplösning för att trycka på helsida. En bild som räcker i upplösning till 1000 pixlar kanske inte blir bra på helsida. Men jag håller med om att det saknas bilder på CA.

            Kommentar

            • cichlids4fun
              NCS Medlem
              • april 2002
              • 3111

              #21
              man kanske kunde ha en tävling varje månad typ bästa forumsdeltagare/medlem där 1:a priset var att få bidraga med en bild till kalendern?

              man kanske kunde ha en tävling varje månad typ bästa forumsdeltagare/medlem där 1:a priset var att få bidraga med en bild till kalendern?
              Mvh
              Peter

              don´t drink water-fish ..... in it!

              Kommentar

              • tege
                Användare
                • februari 2005
                • 2753

                #22
                Ursprungligen postat av RobinH
                Hehe alltid kloka ord från dig Tege... Kul att du är nöjd!

                Du gör ju så att man blir såååå sugen och taggad på att skicka in ett foto till fototävlingen(ELLER INTE)!!

                Nu efter dina kloka ord så ångrar jag att jag skrev och klagade. orkar inte med människor som dig så därför kan snälla någon styrelsemedlem ta bort mig som forumsvärd så man inte har någon skyldighet att skriva på forumet fler gånger! Tack.

                Du kunde lika bra struntat i att skriva en spydig kommentar men du var tvungen eller hur? som så ofta från dig!
                Nu blandar du äpplen o päron, men en sak bevisar du återigen........du är en -sil. Herregud va känslig man kan va!!!
                https://www.ciklid.org/forum/album.php?albumid=34

                Kommentar

                • DaRe
                  NCS Medlem
                  • september 2009
                  • 22831

                  #23
                  Jag stänger detta ämne, feedback given och emottagen. Resten ger inget värde utan snarare förstör stämningen på forumet!
                  Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                  ///David
                  Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                  Kommentar

                  Arbetssätt...