Ska till Stockholm och handla fisk ....Har du några över ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • dabb72
    Användare
    • mars 2010
    • 40

    Ska till Stockholm och handla fisk ....Har du några över ?

    Ska till akvarielagret till helgen 28dec o handla fisk till mitt 960 men finns det någon som har fisk över kan jag ev vara intresserad av skalarer jordätare andra ciklider och tetror malar ev en rocka tja öppen för förslag !
    Men inget från Afrika
    Åker via Gävle Uppsala
    Maila vad du har över till
    stefan_dabb_720@hotmail.com
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Jag har en Aequidens sp. "jenaro herrera" hanne som är tillsalu i Stockholm. Bildtråd: http://www.ciklid.org/forum/showthre...ight=aequidens

    Jag har också ett lekpar Paraneetroplus synspilus spotted chiapas till salu. För bilder se här:
    Ide på kön? Jag har två och de är runt 15cm den ene något mindre. 2 bilder på vardera. 2 första bilderna på den som är något mindre och de andra två på den större som ibland ger sig in i lite uppvisning mot den största av carpintis.


    Även en hane Cichlasoma gephyrum på 22 cm finnes.
    Senast redigerad av DaRe; 27 december 2012, 09:06.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Eddie_v
      Användare
      • december 2012
      • 26

      #3
      hej jag har alldelles för mycket fiskar, allt från ciklider,sällskapsfiskar, malawi, amerikanska osv (30 st akvarium) så det finns massor att välja mellan
      . Så vid intresse hör gärna av er. mvh

      Kommentar

      • dabb72
        Användare
        • mars 2010
        • 40

        #4
        Blev snöväder ....siktar på söndag ......!

        Blev snöväder ....siktar på söndag ......!

        Kommentar

        Arbetssätt...