Ciklidstämman 2013

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Alexander Ylipää
    Användare
    • October 2003
    • 3615

    Tack DaRe för de fina orden. Och tack Albin för det trevliga arangemanget!

    Resan hem gick bra. Väldigt bra! Lastade på akvariet på släpet och bara styra nosen mot norr. Desto värre att bära in åbäket till lägenheten. Usch och fy! Oturligt blev Johan magsjuk/matförgiftad på hemvägen vid Sundsvall så det vart 55 mil med täta stopp och besök på varje mack =)
    Mvh Alex

    Kommentar

    • endymion

      106 personer besökte stämman med barpersonal och barn oräknade, med dem var det 113 personer som var där under helgen.

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22831

        Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
        Tack DaRe för de fina orden. Och tack Albin för det trevliga arangemanget!

        Resan hem gick bra. Väldigt bra! Lastade på akvariet på släpet och bara styra nosen mot norr. Desto värre att bära in åbäket till lägenheten. Usch och fy! Oturligt blev Johan magsjuk/matförgiftad på hemvägen vid Sundsvall så det vart 55 mil med täta stopp och besök på varje mack =)
        Det är du definitivt värd. Lät som en riktigt skön resa hem, men det är väl lugnt det vara ju bara nästgårds
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • RGL
          Användare
          • November 2012
          • 48

          Ciklidstämman 2013

          Danskar är trevligare än stockholmare Wilhelm jag kan tolka om du vill

          Kommentar

          • RGL
            Användare
            • November 2012
            • 48

            Ciklidstämman 2013

            Skrev detta på zoopets tråd om våran ciklid stämma. Ciklidstämman 2013
            Nu är det dags igen, det är knappt tre månader kvar till årets stora akvaristiska happening. 19-21/4 är datumen som gäller. Jag har försökt kopiera förra årets succé i stora drag men naturligtvis lagt min personliga touch på det hela. Bland annat kommer jag att visa upp mina odlingslokaler med ca 300 akvarium på fredagskvällen.

            Kommentar

            • jozi81
              Användare
              • November 2011
              • 56

              RE: Ciklidstämman 2013

              Tack för helgen! Hatade, verkligen hatade att bära in Alex kar....inte bara för att det var tungt, dessutom levererades det ju till fel adress...syns i Malmö!! Fick med mig 4 cutteri från Christer och 4 adoketor för 75 kr styck! Från Umeå, så det var en bra hemresa!
              Sent from my GT-I8350 using Board Express
              Det närmaste ciklider jag har är datnoides, men det är ändå kul att vara här!

              Kommentar

              Arbetssätt...