eSHa 2000 vs eSHa EXIT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Therapyman
    Användare
    • september 2012
    • 104

    eSHa 2000 vs eSHa EXIT

    Jag undrar om någon kan ge lite ljus i denna fråga:

    Åkte till zoo-butiken för att köpa eSHa EXIT.. detta för att en kompis till mig konstaterat ICH (Vit prickar) i sitt kar (som bla mina fiskar var i fram till för en vecka sedan).

    Väl där tycker tjejen i butiken att jag ska ta "2000" istället för att det dels täcker "ICH" och dessutom massor annat elände.

    På eSHa:s hemsida står det nåt om att de kompletterar varandra...

    Någon som har erfarenhet av detta?
  • endymion

    #2
    Den gången jag provade eSHa 2000 på vita prick var det fullständigt verkningslöst.

    Kommentar

    • Kawasa
      Användare
      • september 2012
      • 840

      #3
      eSHa2000 sägs bekämpa/bota fenröta,svampinfektioner och bakterieinfektioner, eSHa EXIT sägs vara till just vita pricksjukan såvitt jag förstår.
      Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

      Kommentar

      • danskeren
        Användare
        • oktober 2012
        • 2

        #4
        Ursprungligen postat av Kawasa
        eSHa2000 sägs bekämpa/bota fenröta,svampinfektioner och bakterieinfektioner, eSHa EXIT sägs vara till just vita pricksjukan såvitt jag förstår.
        Det stemmer esha 2000 er IKKE til vita prikker.

        Kommentar

        • Therapyman
          Användare
          • september 2012
          • 104

          #5
          Fick detta svar av eSHa:

          eSHa 2000 (as you can read in the leaflet) is effective against over 18 symptoms and diseases. eSHa Exit cures almost every White
          Spot. If the fish only have White Spot we advise you to use eSHa Exit. If they have al kind of symptoms we would advise you to use
          eSHa Exit (against the Spot) in combination with eSHa 2000. Both in normal dosage.
          Sååå "2000" och "EXIT" kompletterar varandra... däremot ersätter "2000" inte EXIT.

          Kommentar

          Arbetssätt...