Ny 840 liter, Malawi

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Erik Österlund
    Användare
    • januari 2005
    • 3788

    En liten uppdate på vad som har hänt det senaste halvåret.

    300 L burken visade sig inte riktigt kunna hålla vattnet på insidan så det var bara att tömma, skära ur modulerna och kasta på tippen. Nu har jag byggt en ny bänk i vardagsrummet och ställt dit min 250 L burk. Bildbevis kommer

    I övrigt händer det inte så mycket just nu det puttrar på. Har yngel av Aulonocara stuartgranti "maleri" och Copadihromis Elongate "Luwala reef".

    Nu när hösten kommer och mörkret så ska jag flytta runt lite fisk, eventuellt göra mig av med lite fisk och kanske att det blir någon/några burk/ar till

    Kommentar

    • Pabbe
      NCS Medlem
      • september 2006
      • 1805

      Ursprungligen postat av Erik Österlund
      En liten uppdate på vad som har hänt det senaste halvåret.

      300 L burken visade sig inte riktigt kunna hålla vattnet på insidan så det var bara att tömma, skära ur modulerna och kasta på tippen. Nu har jag byggt en ny bänk i vardagsrummet och ställt dit min 250 L burk. Bildbevis kommer

      I övrigt händer det inte så mycket just nu det puttrar på. Har yngel av Aulonocara stuartgranti "maleri" och Copadihromis Elongate "Luwala reef".

      Nu när hösten kommer och mörkret så ska jag flytta runt lite fisk, eventuellt göra mig av med lite fisk och kanske att det blir någon/några burk/ar till
      Om jag minns rätt så har du väl badrummet kvar, där det inte står ett kar

      Kommentar

      • Johan F
        Användare
        • mars 2006
        • 2439

        😃 😃 😃
        3000 liter med Tropheus
        http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
        Tropheus sp. black Ikola
        Tropheus sp. black Caramba
        Tropheus red bishop Caramba
        Tropheus Moorii Kambwimba
        Tropheus Moorii Kapampa
        Tropheus Duboisi Maswa

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          Ursprungligen postat av Pabbe
          Om jag minns rätt har du väl badrummet kvar, där det inte står ett kar
          Hehe ja badrummet och ungarnas rum saknas det burk i. Det finns med andra ord stora möjligheter för fler

          Kommentar

          Arbetssätt...