Aequidens plagiosonatus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cichlid-Power
    Användare
    • november 2006
    • 253

    Aequidens plagiosonatus

    Så har det endelig lykkes etter noen år, endelig lekte mine Aequidens plagiosonatus, da jeg fikk fisken var det første gang jeg hadde de. Av fem stykker har det nå skilt seg ut et par. Da får man bare håpe at de gjør resten også riktig. Sender et par bilder, fisken er veldig sky, så den er ikke interessert i fotografering.

    Cichlid- Power.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    *Coolt Alf,

    jag snor bilderna på Aequidens plagiozonatus till artregistret.

    Har du fler eller i högre upplösning maila dem till
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • RobinH
      Användare
      • augusti 2008
      • 2150

      #3
      Grattis Alf!
      Riktigt kul, har aldrig sett arten innan!
      CA

      Kommentar

      • Cichlid-Power
        Användare
        • november 2006
        • 253

        #4
        Ursprungligen postat av DaRe
        *Coolt Alf,

        jag snor bilderna på Aequidens plagiozonatus till artregistret.

        Har du fler eller i högre upplösning maila dem till
        Hei David, som sagt er de ikke særlig fotogene, når jeg dukker opp med kamera er det et helvete for å gjemme seg bort. Men får jeg tatt noen bedre, skal jeg selvsagt sende over. Eggene ble spist minutter etter at bildene ble tatt, så da får man håpe på neste gang. de likte ikke forstyrrelsen.

        Cichlid-Power

        Kommentar

        • Cichlid-Power
          Användare
          • november 2006
          • 253

          #5
          Ursprungligen postat av RobinH
          Grattis Alf!
          Riktigt kul, har aldrig sett arten innan!

          Hei Robin, nei det hadde ikke jeg heller, men har vært på utkikk, men den er jo ikke så vakker i farvene at noen kjøper den for det, men jeg er jo interessert i fisken, ikke farvene, men har den farver er jo ikke det et minus.

          Cichlid-Power

          Kommentar

          • salmberg
            NCS Medlem
            • oktober 2007
            • 830

            #6
            Stort grattis Alf. Var fick du tag på dessa?

            Kommentar

            • Cichlid-Power
              Användare
              • november 2006
              • 253

              #7
              Ursprungligen postat av salmberg
              Stort grattis Alf. Var fick du tag på dessa?

              Hei Rikard, jeg mener å huske at det var hos Thomas i Duisburg, jeg tror det var i 2009. Men jeg har ikke notert ned så sikker er jeg ikke.
              Jeg har jo jobbet med Aequidens siden 1975, og har stadig vært på jakt etter fisk som jeg ikke har hatt. Så disse har stått på listen, en annen ubeskrevet Aequidens er Aequidens sp. Cuchivero fra Venezuela, den er flott og håper det skal skje noe der også. I går var jeg nede hos Unimati og kjøpte små Cichlasoma atromaculatum, så nå må man bare være tålmodig

              Cichlid-Power

              Kommentar

              • JockeB
                Användare
                • maj 2004
                • 2964

                #8
                Ursprungligen postat av Cichlid-Power

                Hei Rikard, jeg mener å huske at det var hos Thomas i Duisburg, jeg tror det var i 2009. Men jeg har ikke notert ned så sikker er jeg ikke.
                Jeg har jo jobbet med Aequidens siden 1975, og har stadig vært på jakt etter fisk som jeg ikke har hatt. Så disse har stått på listen, en annen ubeskrevet Aequidens er Aequidens sp. Cuchivero fra Venezuela, den er flott og håper det skal skje noe der også. I går var jeg nede hos Unimati og kjøpte små Cichlasoma atromaculatum, så nå må man bare være tålmodig

                Cichlid-Power
                Härliga fiskar Alf Och lycka till med Atromaculatumen Mitt par vill bara inte få till det verkar det som Men jag ger inte upp ännu, dom är ju så snygga
                Mvh Jocke
                Centralamerikanska Ciklider!

                Kommentar

                Arbetssätt...