Pimpa din lur.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maltandis
    Användare
    • oktober 2003
    • 1567

    Pimpa din lur.

    Lät göra ett skydd till min Samsung Galaxy 2, köpte en Samsung Galaxy 2 LTE men den snodde Elin. Hon hävdade att hon behövde den mer än mig. Den har mycket snabbare surf och är lite större. De som gjorde skalet gör även till Iphone, kostar 90 kr. Fotot på min gula är taget av Stefan Sjöberg.




    Har även beställt ett skal till fotografen, som tack för den fina bilden.
    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Ahh, coolt!
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Mikael W
      NCS Medlem
      • augusti 2002
      • 8598

      #3
      Ursprungligen postat av maltandis
      Hon hävdade att hon behövde den mer än mig.
      Men ojdå! Ja, så får man veta sin plats, ibland.

      Men ett sånt skal vore ju toppen. Måste väl köpa en Samsung då, för att kunna ha ett skal. Finns det skal för 3:an också?

      F.ö. var det ju nåt om skal på vår fejseboksida för en tid sedan. Ska leta...
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

      Kommentar

      • Mikael W
        NCS Medlem
        • augusti 2002
        • 8598

        #4
        Hittade: Peter Chronzell skrev 24.4. i den gamla NCS-gruppen. (Troffe-skal från Kina.)
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

        Kommentar

        • maltandis
          Användare
          • oktober 2003
          • 1567

          #5
          Ursprungligen postat av Mikael W
          Men ojdå! Ja, så får man veta sin plats, ibland.

          Men ett sånt skal vore ju toppen. Måste väl köpa en Samsung då, för att kunna ha ett skal. Finns det skal för 3:an också?

          F.ö. var det ju nåt om skal på vår fejseboksida för en tid sedan. Ska leta...
          Hon fick ta den, behöver inte surfa så himla fort. Så ligger jag på plus, eller ännu mera plus.
          Den säljaren som jag handlade skalet av till mig och Stiffe gör bara skal till några telefonmodeller. Finns säkert andra som har ett större urval.
          Finns en i Uppsala: http://kristallklart.shop.textalk.se...ter/mobilskal/
          /J
          Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

          Kommentar

          Arbetssätt...