Schyssta kartor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    Schyssta kartor

    Kartor
    Östafrika översikt
    Malawi
    Tanganyika
    Viktoria
    Sydamerikas flodsystem
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • Anders i Askim
    NCS Medlem
    • februari 2008
    • 1032

    #2
    Problemet har varit att det finns ingen fångsplats/ö/rev/by utefter kusten som heter Kassei.
    Vet inte hur många kartor och olika hemsidor som jag letat igenom så det var gött att få prata med Ad idag.

    Kartan över Tanganyika sjön är kanon troligen den mest kompletta som jag känner till.

    Tack för en trevlig helg.
    Mvh Anders
    Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.

    Kommentar

    • Anders i Askim
      NCS Medlem
      • februari 2008
      • 1032

      #3
      Hur kommer det sig att svaret kommer upp i denna tråd när jag svarade i "Var ligger Kasai?" Knepigt
      Mvh Anders
      Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Hmm, de var skumt.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #5
          Gillar enkelheten i dessa kartor.

          Nu letar jag Kibishi... Jag tror det är Kibige som blivit flestavat baserat på hur det låter?
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          Arbetssätt...