CB ! är på väg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #31
    Ursprungligen postat av Donkiwin
    Jag å andra sidan fick för många.
    Tror jag fick 6-8 gamla nummer oxå, nog för att jag gillar ciklidbladet men jag behöver inte dubletter eftersom jag redan har dom sen tidigare.
    Hur ska jag göra med dom, antar att någon annan saknar sina blad ?
    Kan vara två anledningar. Antingen har jag skrivit 11 istället för 12 i frånårtal. Då genereras etiketter för fler än nödvändigt, men jag hade en del problem med etiketterandet denna gång och fick börja om några kan ha fått dubbla nummer av ett antal x.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Rooster
      NCS Medlem
      • november 2009
      • 473

      #32
      jag har oxå fått dubletter av gamla nr 2*CB1,CB2,CB3+1*CB4 för 2011. men fick även ett exemplar av det nya CB1 för 2012.
      Gör man nånting åt det typ? I och med att det är gamla nr så antar jag att man inte "honkar" tidningar för andra medlemmar lr? Kan man annars behålla dem då eller?

      Kommentar

      • Mikael W
        NCS Medlem
        • augusti 2002
        • 8598

        #33
        Också mitt CB kom med posten idag. Which is nice.
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

        Kommentar

        • DaRe
          NCS Medlem
          • september 2009
          • 22831

          #34
          Ingen fara att det är någonannans så länge adressen är din. Ge bort de till någon som kan bli medlem.
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

          ///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

          Kommentar

          • Rooster
            NCS Medlem
            • november 2009
            • 473

            #35
            Ursprungligen postat av DaRe
            Ingen fara att det är någonannans så länge adressen är din. Ge bort de till någon som kan bli medlem.
            ok då vet jag.

            Kommentar

            Arbetssätt...