Är det lönsamt att göra räkmix?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bromma 2
    Användare
    • juli 2006
    • 33

    #16
    Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
    21 liter flingfoder för några hundringar?

    Show me please!
    Man köper lotter på Ciklidstämman och vinner, då får man en hink med 21L för några hundringar........................

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • augusti 2002
      • 10784

      #17
      Ursprungligen postat av Alexander Ylipää
      21 liter flingfoder för några hundringar?

      Show me please!
      Syftar kanske på detta...



      21 liter för 477kr

      Kommentar

      • Gäst

        #18
        Om man nu skall överdriva 25kg laxpellets kostar inte många 100ingar likaså karp käk är ruggit billigt 100kr för 1500 med kontakter gross priser enu billigare.

        Men är det rätt om man har ciklider tex. Gammla brödlimpor är med billigt.
        Hoppas ni ser min ironi

        Nä men åter till räkmix är nog garanterat billigare beror på vad man har i har man en massa färgmedel o annat skit i så sticker det iväg rätt bra.

        Men som jag är så föredrar jag naturliga dem ända färgmedel jag har är räkskal.
        Räkmix är ju definitionsfråga kan bli hur dyrt eller billigt som helst beroende på vad man har i.
        Men i grund utförande är det billigare hur mycket vet jag ej.
        Men även om det blir dyrare kommer jag använda det då man kan styra o ställa så den passar 99% av alla fiskar.

        Kommentar

        • Alexander Ylipää
          Användare
          • oktober 2003
          • 3615

          #19
          Ursprungligen postat av Bromma 2
          Man köper lotter på Ciklidstämman och vinner, då får man en hink med 21L för några hundringar........................
          Ok. Jag ger mig!
          Mvh Alex

          Kommentar

          • luppe
            Användare
            • februari 2006
            • 154

            #20
            Är man i behov av stora mängder är det betydligt billigare...sen kan man ju ha olika recept...skaru trycka ner en jävla massa musslor så kan det bli dyrt..
            /Bosse

            Kommentar

            Arbetssätt...