Vill ha tag i yngel!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Leffa
    Användare
    • januari 2012
    • 1

    Vill ha tag i yngel!

    Hej!
    Skulle väldigt gärna vilja få tag i lite yngel guldsöm,eldbuk,zebra,jack demspey,blå ciklid, då jag precis har startat upp ett 200l kar. någon som känner nån i linköpingstrakten som har o vill sälja?

    MVH
    Leffa
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Välkommen hit!!

    En efterlysning är ok annars har som policy att köpes ska ligga bland annonser.

    Tips: lägg in köpes annons.

    annars brukar i princip alla dessa gå att få tag på hos en hyggligt välsorterad butik.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Wilhelm
      Användare
      • april 2002
      • 9122

      #3
      Fyra Tassar är rätt så välsorterade numera. tror de flesta du söker finns där!
      mvh Wilhelm

      "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


      www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

      Kommentar

      • nicson
        Användare
        • januari 2010
        • 639

        #4
        Men priserna är i regel bättre på detta forum - för både köpare och säljare!

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • april 2002
          • 9122

          #5
          Ursprungligen postat av nicson
          Men priserna är i regel bättre på detta forum - för både köpare och säljare!
          I köp och säljavdelningen menar du nog!
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          • par.fremdling@hotmail.se
            Användare
            • augusti 2011
            • 92

            #6
            Jag har massor av yngel Guldsömsciklider 1-4cm du får dom om du hämtar dom i Bålsta där jag bor.
            Måste isåfall hämtas ganska snart då jag behöver platsen till nytt akvarium och andra fiskar.
            M.v.h
            Pär Fremdling

            Kommentar

            • salmberg
              NCS Medlem
              • oktober 2007
              • 830

              #7
              Ursprungligen postat av Leffa
              Hej!
              Skulle väldigt gärna vilja få tag i lite yngel guldsöm,eldbuk,zebra,jack demspey,blå ciklid, då jag precis har startat upp ett 200l kar. någon som känner nån i linköpingstrakten som har o vill sälja?

              MVH
              Leffa
              Tänk på att guldsöm och Dempsey blir stora och växer snabt ur ett 200l kar..

              Kommentar

              • Kawasa
                Användare
                • september 2012
                • 840

                #8
                Ursprungligen postat av salmberg
                Tänk på att guldsöm och Dempsey blir stora och växer snabt ur ett 200l kar..
                Yup, blå cikliderna samt zebra cikliderna är nog de enda som skulle kunna bli kvar i karet efter ett tag, fast jag skulle nog inte behålla den kombinationen heller.
                Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

                Kommentar

                Arbetssätt...