motaguense x argentea

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JockeB
    Användare
    • maj 2004
    • 2964

    #16
    Ursprungligen postat av RobinH
    Den ena är munnen sned och den andra är det undersidan typ hakan som har fastnat ute.
    ska låta dom vara några dagar och se hur det blir annars så får jag se om jag tar upp den med hakan och försöker "trycka" in den.
    Annars så har jag ju 2 mindre hanar oxå som inte är mycket större än dom troliga honorna, så i vilket fall som helst så är där ingen brist på hanar iaf.
    "Problemet! som jag hade med dom var att honan alltid ville ha en hane som var mycket större än henne själv, när det gällde lek. När min stora hane dog, så ville ju nästa ta över, men alla andra hanar jag hade var inte mycket större än honan, och dom ratade hon jämt, även när dom hade växt på sig. Dom höll på att ha ihjäl henne flera gånger, så jag fick rädda henne, men hon tollerera aldrig dom som partner.

    Nu kapa vi tråden igen
    Senast redigerad av JockeB; 07 januari 2012, 10:39.
    Mvh Jocke
    Centralamerikanska Ciklider!

    Kommentar

    • RobinH
      Användare
      • augusti 2008
      • 2150

      #17
      Ursprungligen postat av Beast
      "Problemet! som jag hade med dom var att honan alltid ville ha en hane som var mycket större än henne själv, när det gällde lek. När min stora hane dog, så ville ju nästa ta över, men alla andra hanar jag hade var inte mycket större än honan, och dom ratade hon jämt, även när dom hade växt på sig. Dom höll på att ha ihjäl henne flera gånger, så jag fick rädda henne, men hon tollerera aldrig dom som partner.

      Nu kapa vi tråden igen
      Ok bra du sa det då får jag vänta och se hur det slutar!
      CA

      Kommentar

      • RobinH
        Användare
        • augusti 2008
        • 2150

        #18
        Hur har det gått med Motaguense x Argentea FI har det blivit någon oönskad lek?
        CA

        Kommentar

        Arbetssätt...