Troffetråden 2012
Kollaps
X
-
3000 liter med Tropheus
http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa -
Om det fattas bilder i artreg så säg gärna till. Hinner inte kolla alla,...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Ja, jag var sjukskriven ett tag efter en operation och då hade jag ganska så mycket tid över för att fota mina fiskar, så då blev det en del foton.
Ja, det är väl i stort sett dom som jag satte in fotona på + Muzumi green och en grupp Ndole hanar sen har jag även ett par ungdjursgrupper bla Golden Kazumba, Lupota, Kapampa och Ilangi.mvh StefanKommentar
-
Fina bilder Stefan. Jag skickar in en dogmavideo istället eftersom jag är kass på att ta stillisar. .Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Med kallingar, men jag hotade med att de skulle säljas eller få flytta till Petrisarna. Då drog de iväg som en avlöning.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Gillar tandraden! Härligt med alla dessa foton, ös på bara!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar