Hjälp önskas!!! Brådskande!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • juni 2008
    • 1882

    Hjälp önskas!!! Brådskande!

    Jag har ett par påfågelciklider, ett fantastiskt par som leker varje vecka. Problemet är att det kar de bor i ska bli ett saltkar, därför måste detta par flytta. Och jag låter dem inte flytta varsomhelst - det ska vara till någon som jag vet har förstånd att ta hand om och uppskatta dem. Wilhelm i Linköping har ett ledigt kar till dem - och han passar in på min profil på nya ägaren.
    MEN: Vi behöver hjälp med att få upp dem från Malmö till Linköping! Just nu och två veckor framåt är jag väldigt flexibel i och med att jag jobbar hemifrån, så därför är det nog lättast att få det gjort senast 8/1. Finns det någon vänlig själ som ska göra den resan från Malmö till Linköping innan 9/1 och som är hjälpsam nog att ta med dessa två firrar till Wilhelm? De kommer att bli packade i varsin påse i en frigolitlåda.
    Hör av er till mig eller Wilhelm via PM i forumet!
    Det skulle uppskattas oerhört mycket!

    //Kaj
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Jag jan inte hjälpa tyvärr, men jag fick en firre uppskickad med tåg. Dock en person som hade med sig hinken. Det gick utmärkt. Avsändaren lämnade firren på perrongen och jag tog emot på perrongen. Enkelt jobb tror jag för den som gjorde det.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    Arbetssätt...