Jo jag undrar vem som säljer väggakvarium? Det verkar som de leasas ut en hel del men kan ni ge tips på vem som faktiskt SÄLJER dem?
Var köper man väggakvarium?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Den här annonsen var inne på Blocket tidigare i år. De verkade ha flera stycken på lager och sålde nog inte så många:
Pris: 3 500:- 4 000:- Typ: Fisk Botkyrka: Visa var
Väggakvarium 142 cm lång 10 djup
och 58 högt
olika färger just nu har ipianosvart
och silver
komplet med belysning , akvarie
filter,Doppvärmare-bakgrund:
det finns budget variant utan
tilbehör för 3000 ink moms
Akvarier finns i södra stockholm
Mejla eller ring Byggtjänst Entreprenad: 0704771014Kommentar
-
Ok, men lixom, det måste ju finnas återförsäljare så man kan beställa i en butik eller?Kommentar
-
Det här är alltså inte gamla begagnade väggakvarier utan nya oanvända.
Annars vill jag minnas att Lasse i Södra Sandby (Ciklidhobby) kunde få fram väggakvarier. Om du nu måste handla i butik.
//KajKommentar
-
Som av en händelse annonserar samma person igen idag: http://www.blocket.se/stockholm/Vagg...m?ca=23_11&w=3
Annars vill jag minnas att Lasse i Södra Sandby (Ciklidhobby) kunde få fram väggakvarier. Om du nu måste handla i butik.
//Kajjag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
-
Som av en händelse annonserar samma person igen idag: http://www.blocket.se/stockholm/Vagg...m?ca=23_11&w=3
//KajKommentar
-
-
Kommentar
-
Barn sover inte,dom ligger på laddning.Kommentar
-
-
Har du kollat med Akvarieleasing ifall de säljer sina tavelakvarier? Jag vet att de ibland säljer av begagnade vanliga akvarier, och leasings tavelakvarier är i alla fall 20-25 cm djupa så du kan ha Apistogramma, Snäcklekare och liknande...Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar