240 liter ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåE
    Användare
    • september 2007
    • 1525

    #16
    Wow, det blev kanoners det där. Pricken över i:et tycker jag nog roten blev och vad är det man skådar på sista bilden. Ett nytt projekt?
    När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

    Kommentar

    • Suma
      Användare
      • januari 2011
      • 606

      #17
      Ursprungligen postat av HåE
      Wow, det blev kanoners det där. Pricken över i:et tycker jag nog roten blev och vad är det man skådar på sista bilden. Ett nytt projekt?
      Tack, med pricken över i menar jag postern...men jag vet inte om den sitter rätt väg eller uppochner.Sista bilden är ett 375 liters som skulle slängas...så blev det nu inte.Ska starta en tråd lite senare om detta.

      Hur går det med din Red back scraper grupp?
      -------------------
      Mats

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #18
        Ja sanslöst snyggt akvarium och kul teaser på sista bilden!
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • HåE
          Användare
          • september 2007
          • 1525

          #19
          Ursprungligen postat av Suma
          Hur går det med din Red back scraper grupp?

          Har ett kar på gång. Få se om jag får tid till veckan att fara och titta på det. Har skaffat ett par Viktoria böcker och är nu ännu mer sugen. Som det känns nu så blir det red back scraper och en art till.
          När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

          Kommentar

          • Suma
            Användare
            • januari 2011
            • 606

            #20
            ? blev ju som sagt Viktoria... Allt går lugnt till.Hipposarna är 3+3 och leker i lugn och ro... Viktoria spiggarna är inte så heta på det ännu, tror att det är 2 + 3, men inte stensäker...
            -------------------
            Mats

            Kommentar

            • endymion

              #21
              Ursprungligen postat av Suma
              ? Viktoria spiggarna är inte så heta på det ännu, tror att det är 2 + 3, men inte stensäker...
              Titta efter svarta bukfenor, då kan du se vilka som är hanar. Annars brukar de vara lättlekta, men därimot känsliga de första veckorna. Så de kan vara lite krångliga att dra upp.

              Kommentar

              • Suma
                Användare
                • januari 2011
                • 606

                #22
                Ursprungligen postat av endymion
                Titta efter svarta bukfenor, då kan du se vilka som är hanar. Annars brukar de vara lättlekta, men därimot känsliga de första veckorna. Så de kan vara lite krångliga att dra upp.
                Bra ska kolla efter det. de är väll mellan 50-70mm idagsläget...bara en av dem har äggfläckar vad jag sett. Inga direkta revirstrider utan bara lite skensprattel, mer som övning ser det ut...de stimmar t.o.m ihop lite snällt ibland.Men låt oss se, några av dessa blir nog stolta krigare i framtiden.
                -------------------
                Mats

                Kommentar

                Arbetssätt...