Hyr & Köp filmer i Svenska iTunes-Store!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bjorn
    Användare
    • oktober 2009
    • 939

    Hyr & Köp filmer i Svenska iTunes-Store!

    Inofficiellt & Lagligt!

    Följ bara denna länken:
    Förhandsvisa, köp eller hyr filmer i 1080p HD-upplösning i iTunes. Bläddra bland fler än 65 000 filmer inom komedi, klassiker, romantik, indie och thriller och få direkt åtkomst till dina hämtningar.




    2011-09-28 Ett stort datum för konsumenter (och filmindustrin) i Sverige... ÄNTLIGEN!!! ...kan vi köpa & Hyra filer i iTunes-Store! ...dock inofficiellt då "Filmer/Movies" inte finns tillgängligt i iTunes-Stores meny. (Sök på text "Rio" och välj "Movies" i sökresultatet... klicka in på filmen, och sedan på "Kids & Family" uppe till höger.... och vips så har du tillgång till alla filmerna! :-)

    ...låt oss bara hoppas att det inte är en "glipp" av Apple men något som består. :-)

    Ps... i dagsläget finns inte svensk tal eller text till filmerna!
    Newbie December 2009
    Malawi: 450 liter
    Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano

    Järfälla/Stockholm
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • juni 2008
    • 1882

    #2
    Ja, det var ju trevligt. Vet dock ännu inte vad den stora skillnaden är mellan att köpa den på dvd och har den i datorn
    Ska dock prova att köpa för att ha och titta på när jag åker tåg mellan Malmö o Sthlm, vilket jag gör varje vecka...

    //Kaj

    Kommentar

    • wenger
      Användare
      • februari 2003
      • 233

      #3
      Älskar apple men i-tunes vill jag aldrig mer uppleva tog 3 år av mitt liv. Enda skälet till att jag sålde min iPhone å skaffa Android istället

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Android ruleZ
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Kajjjan
          NCS Medlem
          • juni 2008
          • 1882

          #5
          Ursprungligen postat av wenger
          Älskar apple men i-tunes vill jag aldrig mer uppleva tog 3 år av mitt liv. Enda skälet till att jag sålde min iPhone å skaffa Android istället
          Det där får du förklara för en iTunes-användare sedan många år: "tog 3 år av mitt liv" ??? Hur ?

          //Kaj

          Kommentar

          Arbetssätt...