Pink's 300L Malawi

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Suma
    svarade
    Ursprungligen postat av Pink_Tess
    Ett litet steg framåt... köpt korallgrus att blanda med sanden Hoppas karet är igång innan jul iaf =D
    Men Pink då..vill du ta över min Latmask tråd?

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Ett litet steg framåt... köpt korallgrus att blanda med sanden Hoppas karet är igång innan jul iaf =D

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Coolt! Kan nog säga att det blir aqua terra i någon konstallation

Lämna en kommentar:

• HåE
    svarade
    Hittade en film på karet.

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Tack HåE :-) precis den typen av inspiration jag behöver :-):-)

Lämna en kommentar:

• HåE
    svarade
    Patrick på Gills N´Fins har gjort ett riktigt snyggt kar med Rockwall samt en modul. Blir en helt annan bakgrund om man kombinerar med en modul tycker jag.

Lämna en kommentar:

• Bjorn
    svarade
    Tror faktiskt på den jag med sett den i en del kar också... så vet att den e läcker... men är något så grymt förtjust i btn's bottenrots modul som jag även den sett live... tror faktiskt det skulle gå att kombinera...

[ATTACH]33043[/ATTACH]
    Den gillade jag...

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Ursprungligen postat av Bjorn
    Ja... varför inte en... slimline alá icke-slimline?

...Googlade lite och fick upp en del foton på Rockwall som var betydligt mera presentabla änn pwss-bilden, snyggt! ...tror på den!
    Tror faktiskt på den jag med sett den i en del kar också... så vet att den e läcker... men är något så grymt förtjust i btn's bottenrots modul som jag även den sett live... tror faktiskt det skulle gå att kombinera...

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Ja visst är han

Men kommer nog bli riktigt nöjd tror jag även om det inte blir det som är på modet brukar allt som oftast fastna vid skolans stora malawi kar...

Lämna en kommentar:

• Bjorn
    svarade
    Jo det är väl egentligen smartast, men är så trött på alla slimlines överallt
    Möjligen att jag kan tänka mig aqua terras rockwall... http://www.pwss.se/product.php?produ...at=1255&page=1
    Ja... varför inte en... slimline alá icke-slimline?

...Googlade lite och fick upp en del foton på Rockwall som var betydligt mera presentabla änn pwss-bilden, snyggt! ...tror på den!

Lämna en kommentar:

• Bjorn
    svarade
    Flyttade till mindre bostad... sambon tyckte inte 540 karet fick plats så bytte till detta och då försvann vitsen lite med CA eftersom de ciklider som jag var mest intresserad av i min mening inte får plats i det här karet... så känns bättre att vänta med CA och köra malawi som passar bättre i storlek i det här karet..
    Konstig sambo du har...

Malawi är kanske inte det högsta på "inne-listan" här, men är enligt mig några av de trevligaste och snyggaste cikliderna.

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    I ett 300L så skulle jag heller satsa på Slimline + filterhörna.

...men å andra sidan så kör jag med det i alla mina akvarier från 112 till 450L
    Jo det är väl egentligen smartast, men är så trött på alla slimlines överallt
    Möjligen att jag kan tänka mig aqua terras rockwall... http://www.pwss.se/product.php?produ...at=1255&page=1

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Min erfarenhet är att Acei* funkar med typ alla andra malawis.

* Tyckte först Acei såg lite trista ut.... tills de växte till sig! Speciellt den dominante hanen i Simons (min sons) 240L är en av de snyggaste fiskarna vi har.
    Låter väldigt bra =)

Lämna en kommentar:

• Pink_Tess
    svarade
    Vad hände med Ca'na?
    Flyttade till mindre bostad... sambon tyckte inte 540 karet fick plats så bytte till detta och då försvann vitsen lite med CA eftersom de ciklider som jag var mest intresserad av i min mening inte får plats i det här karet... så känns bättre att vänta med CA och köra malawi som passar bättre i storlek i det här karet..

Lämna en kommentar:

• Bjorn
    svarade
    Funderat lite på att bygga med moduler... testat lite i paint..

Något som tilltalar er?
    I ett 300L så skulle jag heller satsa på Slimline + filterhörna.

...men å andra sidan så kör jag med det i alla mina akvarier från 112 till 450L

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...