"Tjuvstart av höstterminen i gcg hos Kjell F 23/8

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    NCS Medlem
    • november 2009
    • 473

    "Tjuvstart av höstterminen i gcg hos Kjell F 23/8

    Hej!

    Nu börjar snart höstterminen å så även för gcg. "Men vi tänkte mjukstarta redan den 23/8 kl 19.00 med att träffas hemma hos Kjell Fohrman och grilla lite om vädret tillåter men framför allt diskutera hur läget är inför vår ciklidhelg som planeras för fullt i vår förening . Vi har ju fått förtroendet att arrangera Nordiska CIklidsällskapets årliga träff den 31-1/4 2012. Mycket har redan fallit på plats men det återstår också en hel del att planera och inte minst göra så kom gärna till Kjell så får vi en rolig uppstart på akvarieåret. Kjell bor på Odds väg 7 i Partille." (Citat Anders R)

    MVH Peter S
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • juli 2002
    • 5395

    #2
    Jag kommer skulle jag tro!
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • april 2002
      • 4619

      #3
      Jag med skulle jag tro

      Kommentar

      • Zaphi
        NCS Medlem
        • juli 2002
        • 5395

        #4
        Det skall vara molnigt imorgon men ingen nederbörd. Brukar vi ta med käk och dricka eller hur va det?
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • april 2002
          • 4619

          #5
          Ursprungligen postat av Zaphi
          Det skall vara molnigt imorgon men ingen nederbörd. Brukar vi ta med käk och dricka eller hur va det?
          Jag vet inte riktigt. Jag har lovat att hålla med kaffe.
          Anders R. från styrelsen skrev detta i ett mail till mig när jag frågade

          Jag kan köpa med lite korv mm och tillbehör (ketchup/senap, dricka och så.)
          så jag antar att detta i alla kommer att finnas på plats. Men grillen är ju stor och står under tak (om det skulle regna) så har man några specifika saker man vill ha grillat så ta gärna med. Om man för jäkla kallt kan vi äta inomhus - dett finns gott om plats.
          Hur det blir med kaffebröd vet jag inte riktigt.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Användare
            • april 2002
            • 4619

            #6
            De som kommer ikväll får var med och rösta på vilka föredragshållare som vi skall bjuda in till Ciklidstämman. det är ikväll det avgörs

            Kommentar

            • Byttorp
              Användare
              • november 2003
              • 1585

              #7
              Håll i hattarna....jag dyker också upp - har jobbat hela helgen på "familjekontot" så att man skall kunna smita iväg några timmar mitt i läggningen

              Hörde jag fika?...eller hörde man iaf korv=?....underbart...det är ju värt att åka 16 mil enbart för det
              Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
              Ordförande GCG

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Användare
                • april 2002
                • 4619

                #8
                Ja solsken, varm korv och GCG-möte - kan det bli bättre

                Kommentar

                Arbetssätt...