3000 liter med Cyphotilapia G. Kitumba

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Dag-Jostein Andresen
    svarade
    Ursprungligen postat av DaRe
    Stiliga bilder, Dag-Jostein. Kan vi använda dina bilder i vårat artregister. Eftersom du länkar in dem så frågar jag.
    Selvfølgelig kan dere bruke alle mine bilder i artsregisteret eller til det dere måtte ønske. Sendte forresten på email i går kveld bilde av L.Staneri samt N.Mustax.....

Lämna en kommentar:

• DaRe
    svarade
    Stiliga bilder, Dag-Jostein. Kan vi använda dina bilder i vårat artregister. Eftersom du länkar in dem så frågar jag.

Lämna en kommentar:

• johho
    svarade
    Jag måste säga att det är mycket snyggare nu än med saltvatten i. Men då kanske jag är lite Frontosanörd också

Lämna en kommentar:

• HåE
    svarade
    Fina bilder D-J Andresen! Riktigt snygg firre.

Lämna en kommentar:

• Dag-Jostein Andresen
    svarade
    Jeg har litt annen fisk i 3000-literen uten mine Gibber også. En av mine desiderte favoritter er mine Limnochromis staneri :

I tillegg til å ha tre stk i dette akvariet har jeg ett par svømmende i et eget 530 - liter (som jeg kan legge ut bilder av senere). I dette håper jeg å få frem et kull med yngel. Ser bra ut så langt.

Lämna en kommentar:

• Dag-Jostein Andresen
    svarade
    Ursprungligen postat av Kajjjan
    Helt hänförd av ditt saltvattensakvarium - också!

//Kaj
    Takk skal du ha Kaj.

Lämna en kommentar:

• Kajjjan
    svarade
    Ursprungligen postat av Dag-Jostein Andresen
    Det er helt riktig. Men siden jeg måtte og må endel til utlandet for lengre perioder med min jobb gikk jeg tilbake til det jeg elsker mest; Tanganyika. Du kan lese om byggingen av akvariet her - http://www.saltvannsforum.no/forum/s...ead.php?t=7054
    Men nå er det som sagt Gibberosa i dette akvariet, hvilket jeg koser meg mer med enn noen sinne!!
    Helt hänförd av ditt saltvattensakvarium - också!

//Kaj

Lämna en kommentar:

• Dag-Jostein Andresen
    svarade
    Ursprungligen postat av chelmon
    hej jostin rätta mig om jag har fel har inte detta varit ett grymt saltvattenskar?
    Det er helt riktig. Men siden jeg måtte og må endel til utlandet for lengre perioder med min jobb gikk jeg tilbake til det jeg elsker mest; Tanganyika. Du kan lese om byggingen av akvariet her - http://www.saltvannsforum.no/forum/s...ead.php?t=7054
    Men nå er det som sagt Gibberosa i dette akvariet, hvilket jeg koser meg mer med enn noen sinne!!

Lämna en kommentar:

• chelmon
    svarade
    saltvatten?

hej jostin rätta mig om jag har fel har inte detta varit ett grymt saltvattenskar?

Lämna en kommentar:

• Kajjjan
    svarade
    Wow! Inspirerande, otroligt imponerande!
    //Kaj

Lämna en kommentar:

• johho
    svarade
    Men dra mig baklänges!

Här sitter man och plannerar 1200 liter frontosa, men fy fasen, kanske ska vräka på större, men priset rusar ju rätt snabbt

Lämna en kommentar:

• Kimmy-
    svarade
    grymt, suget finns ju inte alls där!!!!!!

Lämna en kommentar:

• HåE
    svarade
    Karet ser ännu större ut på video. Riktigt häftigt akvarium med dessa gentle giants. Man kan bara gratulera .

Lämna en kommentar:

• Barracudan
    svarade
    Det är nog en Kitumba, det är en bit att simma från mpimbwe till Zaire

Mycket bra film, och grymma fiskar!!!

Lämna en kommentar:

• Dag-Jostein Andresen
    svarade
    Senast redigerad av DaRe; 14 December 2011, 09:52.

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...