Bloggar för er som vill visa era akvarier!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gäst

    Bloggar för er som vill visa era akvarier!

    Heju!
    Jag kan kanske vågar mig på detta det är ju offtopic. Vad jag vill berätta här att det finns en bloggservcie där man kan få en till flera bloggar helt gratis, man kan lägga upp bilder, massor av text. Ja visa upp sina akvairer och skriva om dom och få upp allt detta på nätet. Allt detta får man gratis, dom heter www.bloggo.nu, man går in där registrerar en blogg mycket enkelt. Väl inne där kan man få gratis support om man vill, telnr till Robert och han kollegor som driver det hela finns med. Ett helt vanligt telefonnummer. Och det hela har ingen prövotid på 30 dagar utan är helt gratis. även supporten är helt gratis. Jag har själv 2 bloggar där, och tänkte att detta är kanske något för oss inom NCS. Skapa våra egna ciklidbloggar roch visa upp akvarier och fiskar. Ville delge detta till er / Ann-Mari
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Kanske finns några förslag på denna site som kan bistå med denna möjlighet i anslutning till funktionen mina akvarier. Då skulle bloggen kunna vara en del av forumet och folk kan då kommentera i bloggen. en mer öppen version av bloggen där bloggarens inlägg är på samma nivå som kommentarerna. Lite projektråd liknande. Vi får se vad som kommer ut.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    Arbetssätt...