Gnathochromis permaxillaris

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    Gnathochromis permaxillaris



    Finns nu på glaser. Den ser ju asläcker ut med sitt speciella ätbeteende. Gör den så på rent akvariegrus också? Någon som provat?

    Inte den billigaste kanske, men ändå.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • Byttorp
    Användare
    • november 2003
    • 1585

    #2
    Ursprungligen postat av DaRe
    http://www.aquarium-glaser.de/en/news.php

    Finns nu på glaser. Den ser ju asläcker ut med sitt speciella ätbeteende. Gör den så på rent akvariegrus också? Någon som provat?

    Inte den billigaste kanske, men ändå.
    Tjenare, jag har prövat i ett par olika omgångar men inte lyckats att få till det till 100%. Det är en superläcker fisk med sina käkar. Relativt lugn och gör inte mycket väsen av sig men fascinerande iaf. Kent i Nol brukar ha hemma titt som tätt i olika storlekar...
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

    Kommentar

    • Mikael W
      NCS Medlem
      • augusti 2002
      • 8598

      #3
      Ursprungligen postat av DaRe
      http://www.aquarium-glaser.de/en/news.php

      Finns nu på glaser. Den ser ju asläcker ut med sitt speciella ätbeteende. Gör den så på rent akvariegrus också? Någon som provat?

      Inte den billigaste kanske, men ändå.
      Du kunde ha sagt till för en vecka sedan, så hade jag tagit med ett gäng till Dig.
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Oj, jag har inget kar till dem men är fascinerad av dem.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        Arbetssätt...