Coolt, är det en Sony xperia V?
Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Aha är det så den heterKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
var tvungen att testa min mobil den ska ju vara vattentät så jag testade att filma under vatten, blev ju rätt hyffsat tycker jag, men stäng av ljudet om ni inte vill veta hur fiskarna har det i akvariet
och lite occelatus filmat utifrån akvariet
och lite xenotilapiior oxå filmat i akvariet
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Himla bra! Har du ett vattentätt stativ också? Det skakar ju inte alls.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Kommentar
-
Grus är tydligen ett alldeles ypperligt (och vattentätt) stativ.mvh
Mikael W
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
///David
-
Snygga! Eretmodus marksmithi , va?!Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Suveränt!
Jag tar gärna massor av bilder så kan jag plock alite. Gärna lite typiska artregibilder, dvs rakt från sidan samt närbild av huvudet osv.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-------------------
MatsKommentar
-
De där helblå hannarna är bara helsnygga. Hade turen att få se en sådan i en av de ledande ciklidaffärerna i Stockholm en gång.
Ett par frågor: Är de ovanliga? Och är färgen ärftlig? Eller förekommer den slumpmässigt?mvh
Mikael W
-
Kommentar
-
Färgsättningen på Kitumban kan väll närmast beskrivas som: " Ingen är den andre lik ". Jag har ingen helt blå i mitt kar utan det är alltid lite av varje. Har tänkt fota en serie med alla hannar, både sidorna men det har aldrig blivit av.-------------------
MatsKommentar
Kommentar