Tanganyika bilder utom tropheus
Kollaps
X
-
Det var på grund av mobbning av klasskamrater! Två nicolsi-honor går nu och tuggar. Den ena har ett eget akvarium eftersom hon knappt hade någon stjärtfena kvar. Den andra får gå kvar i stora akvariet. Hanen åkte in i skamvrån för att mitt 385-litersakvariet såg tomt ut - så när som på en ensam Nicolsi-hane. Varken Taeniatus-paret, lejonhuvudena eller N. transvestitusarna förmådde stå emot Nicolsi-busen utan tryckte i olika gömställen... -
Grymma fiskarAstatotilapia burtoni , en gammal favorit. Nu för tiden tycker jag aggressiva munruvare är mest till besvär - mina Pseudocrenilabrus Nicolsi har jag varit tvungen att sätta i skamvrån.
Lämna en kommentar:
-
Grymma fiskarAstatotilapia burtoni , en gammal favorit. Nu för tiden tycker jag aggressiva munruvare är mest till besvär - mina Pseudocrenilabrus Nicolsi har jag varit tvungen att sätta i skamvrån.
Lämna en kommentar:
-
Härliga färger på den burtonin Suma. På den sista bilden ser den nästan ut som en calliptera i färgen.Lämna en kommentar:
-
Vet inte, 2a bilden är från december förra året. Det var ingen flipp-flopp kulörförändring direkt utan kom mer smygande. Har 2 större hannar vilka går i blått,det är den dominante på bilden, den andre är bramycke blekare blå....åsså en mindre hanne som klär sig mest i kvinnokläder ännu sålänge.Lämna en kommentar:
-
Coolt. Är den skillanden beroende på rang i gruppen eller ålder skulle du säga?Lämna en kommentar:
-
-
-
[QUOTE=tege;877551]Synd du bor lite långt bort, annars hade jag gärna köpt en 20-30 yngel av dig.[/QUOTE
Nörden har ingen lag..bara att flytta till Tuve...Lämna en kommentar:
-
Lite merCyprichromis leptosoma Kitumba..
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: