Gary Moore R.I.P.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HåE
    Användare
    • september 2007
    • 1525

    Gary Moore R.I.P.

    Mycket tråkig nyhet.
    När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.
  • PatrikMalmo
    Användare
    • maj 2005
    • 4642

    #2
    Har periodvis lyssnat mycket på Gary Moore, trist om han ramlat av pinn. Den låt jag mest förknippar med honom är denna:

    Over the hills and far away:
    The original, later covered by nightwish.For the nightwish cover, go here http://www.youtube.com/watch?v=W8hrKUMJHok


    Det är däremot inte alls det bästa han har gjort, vet att jag lyssnat till mycket bra blues som han också lirat. Kommer däremot inte ihåg namnen på alla låtarna, den delen av mitt liv är preskriberat.

    En låt han gjorde bra, med modernt stuk, var "I´m walkin by myself"
    Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.


    Well... R.I.P, Gary.

    Hilsen,

    /P
    Ingen fisk har läst böckerna.

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • april 2002
      • 14633

      #3
      Ursprungligen postat av PatrikMalmo
      Har periodvis lyssnat mycket på Gary Moore, trist om han ramlat av pinn. Den låt jag mest förknippar med honom är denna:

      Over the hills and far away:
      The original, later covered by nightwish.For the nightwish cover, go here http://www.youtube.com/watch?v=W8hrKUMJHok


      Det är däremot inte alls det bästa han har gjort, vet att jag lyssnat till mycket bra blues som han också lirat. Kommer däremot inte ihåg namnen på alla låtarna, den delen av mitt liv är preskriberat.

      En låt han gjorde bra, med modernt stuk, var "I´m walkin by myself"
      Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.


      Well... R.I.P, Gary.

      Hilsen,

      /P
      För min del är det Empty Rooms

      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Jag tänker mest på Out in the fields

        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • HåE
          Användare
          • september 2007
          • 1525

          #5
          Gary Moore har dom senaste åren samarbetat mycket med Otis Taylor och visar här att han även kunde hantera en akustisk gitarr.

          När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

          Kommentar

          • Anna Österman
            Användare
            • mars 2006
            • 282

            #6
            Hur kan man starta en Gary Moore-tråd utan att nämna fantastiska "Blood of emeralds"
            Fiskar är vänner-inte mat!

            Kommentar

            Arbetssätt...