CA Träff 2011!?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Banderad
    Användare
    • februari 2006
    • 3479

    #31
    Ursprungligen postat av Beast
    Men ni får gärna komma med förslag på datum, då ser vi ju ett datum där flest av oss kan
    Ett annat förslag från mig då, Kristi Himmelfärds helgen!? Är ju en långhelg 2-6 Juni?
    Jag är iväg och fiskar i Värmland då, men kan nog ändå inte garantera att jag kommer när det väl blir (så här tidigt). Så om alla andra kan då tycker jag ni ska köra på det.

    /Jocke

    Kommentar

    • Micke Jarhl
      Användare
      • april 2002
      • 2277

      #32
      Jag kan 7eller14maj senare är jag gräsänkling eller bortrest åker till London kristiflygare helgen.Jag kör nog hem på kvällen iår så någon övernattning behöver du inte fixa till mig denna gången jocke,ifall det blir av när jag kan vill säga hehe..
      Micke Jarhl Med akvarium!

      Kommentar

      • Tony Tiger
        Användare
        • december 2009
        • 182

        #33
        Jag kan när som. Skönt att vara chefen på jobbet o mannen i huset
        1000l CA..... i trappen!!!

        Kommentar

        • JockeB
          Användare
          • maj 2004
          • 2964

          #34
          Ska vi prova med den 14: Maj då!? Om det blir nått hänger på hur många som är intresserade!
          Mvh Jocke
          Centralamerikanska Ciklider!

          Kommentar

          • RobinH
            Användare
            • augusti 2008
            • 2150

            #35
            Ursprungligen postat av Beast
            Ska vi prova med den 14: Maj då!? Om det blir nått hänger på hur många som är intresserade!
            Det går bra för mig..
            CA

            Kommentar

            • Micke Jarhl
              Användare
              • april 2002
              • 2277

              #36
              samma här jag kan åxo men ingen övernattning för min del...
              Micke Jarhl Med akvarium!

              Kommentar

              • cichlids4fun
                NCS Medlem
                • april 2002
                • 3111

                #37
                7 kan jag nog men inte den 14:e
                Mvh
                Peter

                don´t drink water-fish ..... in it!

                Kommentar

                • DaRe
                  NCS Medlem
                  • september 2009
                  • 22831

                  #38
                  Båda dagarna är lika för mig, men jag måste hålla det lite öppet man vet aldrig vad som kan dyka upp.
                  Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

                  ///David
                  Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

                  Kommentar

                  • JockeB
                    Användare
                    • maj 2004
                    • 2964

                    #39
                    Intresset verkar inte vara så stort i år, så vi lägger det på is, så får vi se vad som händer framöver.
                    Men vill man komma och hälsa på ändå så går ju det självklart bra också Bara att höra av sig via pm tex.
                    Mvh Jocke
                    Centralamerikanska Ciklider!

                    Kommentar

                    • jinnarparen
                      NCS Medlem
                      • april 2002
                      • 2670

                      #40
                      Ursprungligen postat av Beast
                      Intresset verkar inte vara så stort i år, så vi lägger det på is, så får vi se vad som händer framöver.
                      Men vill man komma och hälsa på ändå så går ju det självklart bra också Bara att höra av sig via pm tex.
                      Efter att ha läst ovanstående så tittade jag tillbaka på föregående trådar om CAträffarna.
                      Vi har det rätt trevligt när vi väl har kommit fram, i och för sig så har vi skånepågar det trevligt på vägen dit också.
                      Men vi kanske skulle försöka utveckla det hela lite grann.
                      Är väl själv i ärlighetens namn lite tveksam till att dra iväg en helg i maj månad på ett evenemang som jag har upplevt några gånger nu.

                      Hur är det med tropikhuset i kolmården, om jag inte minns helt fel så har väl Beast lämnat av en hel del fiskar dit. Skulle det möjligtvis kunna ordnas ett besök där?

                      Vad det gäller matfrågan så var det visst problem med att få borden på plats i år.
                      För egen del så är det inte så noga, är det enkel plockmat så kan jag äta både stående och sittande med tallriken i knät.
                      Eller så käkar vi på krogen nånstans och återvänder sen till Beasts lokal och dricker Ramlösa och läsk därefter.

                      Bara lite tankar från en som kanske inte är där....
                      Åter till CA

                      Det är där jag hör hemma

                      Kommentar

                      • JockeB
                        Användare
                        • maj 2004
                        • 2964

                        #41
                        Ursprungligen postat av jinnarparen
                        Efter att ha läst ovanstående så tittade jag tillbaka på föregående trådar om CAträffarna.
                        Vi har det rätt trevligt när vi väl har kommit fram, i och för sig så har vi skånepågar det trevligt på vägen dit också.
                        Men vi kanske skulle försöka utveckla det hela lite grann.
                        Är väl själv i ärlighetens namn lite tveksam till att dra iväg en helg i maj månad på ett evenemang som jag har upplevt några gånger nu.

                        Hur är det med tropikhuset i kolmården, om jag inte minns helt fel så har väl Beast lämnat av en hel del fiskar dit. Skulle det möjligtvis kunna ordnas ett besök där?

                        Vad det gäller matfrågan så var det visst problem med att få borden på plats i år.
                        För egen del så är det inte så noga, är det enkel plockmat så kan jag äta både stående och sittande med tallriken i knät.
                        Eller så käkar vi på krogen nånstans och återvänder sen till Beasts lokal och dricker Ramlösa och läsk därefter.

                        Bara lite tankar från en som kanske inte är där....
                        Ja som jag skrivit tidigare så går nog det mesta att ordna, Tropikariet, Besök hos Robban på Akvarievalvet, någon/några andra lokalbesök. Frågan är ju bara vad ni vill? Och då bör väl rimligtvis dagen läggas upp lite annorlunda mot tidigare år. Så vad vill ni?
                        Mvh Jocke
                        Centralamerikanska Ciklider!

                        Kommentar

                        • jinnarparen
                          NCS Medlem
                          • april 2002
                          • 2670

                          #42
                          När man kommer fram skulle jag vilja ha lite helkroppsmassage, något gott att äta, en drink, en skön fåtölj att vila ut i.

                          Sen skulle det vara kul med ett besök på tropikhuset (eller vad det nu heter), sätt hjul på fåtöljen och rulla runt mig där!

                          Sen är det väl dags för en trerätters middag med tillhörande drycker, till kaffet tar jag en fin konjak (inget under XO).

                          Sen kan vi ta lite fisknack (med fina drycker och tilltugg) innan det är dags för en behaglig dusch innan jag går o knyter mig i den stora himmelssäng som är förberedd.

                          På morgonen vaknar jag upp till fågelsång (dock inte de jävlarna som man hör efter en baksmälla) samt frukost på sängen.

                          Sen tar vi lite fisksnack igen och sen åker jag hem med alla nya fiskar som jag aldrig har provat på men alltid önskat mig.

                          Kan du ordna detta så blir jag nöjd....fast massagen behöver du inte själv stå för!!!


                          Skämt åsido, jag nämnde i mitt förra inlägg vad jag kunde tänka mig.
                          Åter till CA

                          Det är där jag hör hemma

                          Kommentar

                          • Lundensis
                            Användare
                            • mars 2004
                            • 2262

                            #43
                            Jag tyckte det var jättetrevligt förra året, men är lite osäker på om jag kan i år.

                            Kommentar

                            • JockeB
                              Användare
                              • maj 2004
                              • 2964

                              #44
                              Ursprungligen postat av jinnarparen
                              När man kommer fram skulle jag vilja ha lite helkroppsmassage, något gott att äta, en drink, en skön fåtölj att vila ut i.

                              Sen skulle det vara kul med ett besök på tropikhuset (eller vad det nu heter), sätt hjul på fåtöljen och rulla runt mig där!

                              Sen är det väl dags för en trerätters middag med tillhörande drycker, till kaffet tar jag en fin konjak (inget under XO).

                              Sen kan vi ta lite fisknack (med fina drycker och tilltugg) innan det är dags för en behaglig dusch innan jag går o knyter mig i den stora himmelssäng som är förberedd.

                              På morgonen vaknar jag upp till fågelsång (dock inte de jävlarna som man hör efter en baksmälla) samt frukost på sängen.

                              Sen tar vi lite fisksnack igen och sen åker jag hem med alla nya fiskar som jag aldrig har provat på men alltid önskat mig.

                              Kan du ordna detta så blir jag nöjd....fast massagen behöver du inte själv stå för!!!


                              Skämt åsido, jag nämnde i mitt förra inlägg vad jag kunde tänka mig.
                              Hahaha du den dagen tycker jag du kan ge mig
                              Mvh Jocke
                              Centralamerikanska Ciklider!

                              Kommentar

                              • jinnarparen
                                NCS Medlem
                                • april 2002
                                • 2670

                                #45
                                Ursprungligen postat av Beast
                                Hahaha du den dagen tycker jag du kan ge mig
                                ...men massage det vill du väl ändå inte ha av mig....
                                Åter till CA

                                Det är där jag hör hemma

                                Kommentar

                                Arbetssätt...