AquaTerra Rockwall Kalk?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • doohan
    NCS Medlem
    • augusti 2004
    • 1607

    AquaTerra Rockwall Kalk?

    Kikade på en annan sida angående olika slimline och där stod att just AquaTerras Rockwall fanns i 3 färger. Granit/grå, Sandsten och Kalk? Kikat på deras sida och där finns inte den förgen med. Så jag antar att det står fel på det andra stället eller?
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    #2
    Ursprungligen postat av doohan
    Kikade på en annan sida angående olika slimline och där stod att just AquaTerras Rockwall fanns i 3 färger. Granit/grå, Sandsten och Kalk? Kikat på deras sida och där finns inte den förgen med. Så jag antar att det står fel på det andra stället eller?
    Hej

    Kan du ge oss en länk till sidan?
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #3
      Jag läste någonstans att det var "3 dimensional" och min första tanke var just 3 olika färger innan jag en halvsekund senare insåg att det var 3D.

      Jag hittar bara de 2 första som du säger. Var hade du läst att det var 3 färger?

      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • h0llowman
        Användare
        • april 2010
        • 106

        #4
        http://www.akvarieprofilen.se/index.php?p=startsida där finner du svaren vilka färger det finns

        Kommentar

        • doohan
          NCS Medlem
          • augusti 2004
          • 1607

          #5
          Det

          Var på ciklider.se. Men! det var gammal info och kalk utgick efter en tid. Nu ska dom dock börja sälja kalk igen pga efterfrågan, om jag inte hört fel/minns fel så börjar dom att sälja kalk i mars

          Så det som stod på ciklider var gammal info, men som kommer att vara korrekt igen inom en snar framtid!

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #6
            Så kan det gå...
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            Arbetssätt...