betalat medlemsavgift 2011

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • april 2002
    • 14633

    #31
    Ursprungligen postat av annmari
    Hej!
    Okej jag betalar in näste vecka för hela 2011 men då vill jag även ha nr 1 för i år / Ann-Mari
    Kul! Ian kommer med nästa nummer om det inte blir så många nya medlemmar att vi investerar i ett extrautskick.
    Med vänliga hälsningar

    Ola

    Kommentar

    • Gäst

      #32
      Hej!

      Hej!
      Ja då är man tillbaka efter några års uppehåll eller vad säger du Ola? / Ann-Mari

      Kommentar

      • Gäst

        #33
        Hej!

        Hej!
        Ja så har tom jag efter flera års uppehåll idag betalt in min medlemsavgift för 2011, måste säga att det är spännande och komma tillbaka, NCS har utan tvekan den absolut största kunskapen i världen när det gäller ciklider och allt inom akvairehobbyn, dessutom en tidning som håller högsta världsklass, ja nu är man här igen / Ann-Mari

        Kommentar

        • Byttorp
          Användare
          • november 2003
          • 1585

          #34
          Ursprungligen postat av annmari
          Hej!
          Ja så har tom jag efter flera års uppehåll idag betalt in min medlemsavgift för 2011, måste säga att det är spännande och komma tillbaka, NCS har utan tvekan den absolut största kunskapen i världen när det gäller ciklider och allt inom akvairehobbyn, dessutom en tidning som håller högsta världsklass, ja nu är man här igen / Ann-Mari
          Välkommen tillbaka och hoppas att du skall få trevlig läsning med mera.
          Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
          Ordförande GCG

          Kommentar

          • Gäst

            #35
            Hej!

            Hej!
            Tack Byttorp jodå det ska bli roligt och höra rasslandet i brevlådan när ett nytt nr av CB kommer, tack än en gång / Ann-Mari

            Kommentar

            • Gäst

              #36
              Hej!

              Hej!
              Har nu gjort lite reklam för NCS på min facebooksida / Ann-Mari

              Kommentar

              Arbetssätt...