Julavslutning på Nols Ciklidhobby med Göteborgs Ciklidgrupp 14/12 kl. 19:00

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    NCS Medlem
    • november 2009
    • 473

    Julavslutning på Nols Ciklidhobby med Göteborgs Ciklidgrupp 14/12 kl. 19:00

    Hej allihopa skulle bara passa på att tipsa om att vi i gcg har terminsavlutning hos Kent i hans butik i Nol nu den 14:e dec., dvs nu på tisdag.
    Detta brukar alltid vara en mycket trevlig tillställning med glögg,pepparkakor,fisksnack (minglande) å så klart en del shoppande i hans fina butik. Alla är så klart hjärtligt välkomna att dyka upp.
  • Byttorp
    Användare
    • november 2003
    • 1585

    #2
    Och det går dessutom alldeles ypperligt att bli medlem för nästa år redan på detta möte (ifall man glömde att förnya sitt medlemsskap på auktionen). Passar man på att handla så sparar man utan tvekan in årsavgiften redan där och då på plats hos Kent.
    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
    Ordförande GCG

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • april 2002
      • 14633

      #3
      Jag planerar att komma.
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Byttorp
        Användare
        • november 2003
        • 1585

        #4
        Låter toppen, från Borås kommer Jonatan , jag och cheddo - bara det är ju värt att komma dit för
        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
        Ordförande GCG

        Kommentar

        • Rooster
          NCS Medlem
          • november 2009
          • 473

          #5
          Ursprungligen postat av Byttorp
          Låter toppen, från Borås kommer Jonatan , jag och cheddo - bara det är ju värt att komma dit för
          ...

          Kommentar

          • Byttorp
            Användare
            • november 2003
            • 1585

            #6
            så...bara en dag kvar...

            alla akvaristers lill-julafton är redan i morgon då vi träffas hos Kent i Nol och dricker glögg, käkar pepparkakor så att vi blir snälla samt handlar allsköns akvarieprylar till tomtepriser. Vi håller också ett kortare möte och berättar lite om vad vi har för planer och möten inför nästa år.

            Fundera gärna själva och kom med synpunkter på tex föredragshållare som ni vill se under kommande år.
            Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
            Ordförande GCG

            Kommentar

            • Rooster
              NCS Medlem
              • november 2009
              • 473

              #7
              Bra inlägg Magnus! Jag tog mig faktiskt friheten att copy/paste:a ditt inlägg i motsvarande tråd på zoopet med quote-tecken.

              Kommentar

              • Zaphi
                NCS Medlem
                • juli 2002
                • 5395

                #8
                Jag kommer inte imorgon men jag föreslår diskusentusiasten Tony Vaughan. Han är för jädra kul och jag vet att han gärna kommer hit till Sverige igen.
                www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

                Kommentar

                • classe
                  NCS Medlem
                  • april 2007
                  • 1147

                  #9
                  jag kanske kommer o vara med.. men hur lösa åka dit o möta? byttorp??
                  375 LITER Malawi arter..
                  74 Liter Malawi yngel...

                  Kommentar

                  • Byttorp
                    Användare
                    • november 2003
                    • 1585

                    #10
                    Ursprungligen postat av classe
                    jag kanske kommer o vara med.. men hur lösa åka dit o möta? byttorp??
                    TJenare Classe, det är bara att dyka upp hos Kent runt 19.00. Vi åker 4 personer från Borås som det ser ut nu. Har du någon mer som vill komma med kanske? Alla är varmt välkomna!!
                    Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                    Ordförande GCG

                    Kommentar

                    • classe
                      NCS Medlem
                      • april 2007
                      • 1147

                      #11
                      Ursprungligen postat av Byttorp
                      TJenare Classe, det är bara att dyka upp hos Kent runt 19.00. Vi åker 4 personer från Borås som det ser ut nu. Har du någon mer som vill komma med kanske? Alla är varmt välkomna!!
                      tjena igen .. ja jag åka dit så klart själv dit. jag är ensam o kör bil dit.. så tänka köp nån div saker o växter den.. vi ses där imorron.. om du får kontakt med mig om nån vill åka tillsammans med mig om den dåå..
                      375 LITER Malawi arter..
                      74 Liter Malawi yngel...

                      Kommentar

                      • Byttorp
                        Användare
                        • november 2003
                        • 1585

                        #12
                        Ursprungligen postat av classe
                        tjena igen .. ja jag åka dit så klart själv dit. jag är ensam o kör bil dit.. så tänka köp nån div saker o växter den.. vi ses där imorron.. om du får kontakt med mig om nån vill åka tillsammans med mig om den dåå..
                        Roligt att du kommer Classe. Passa på alla intresserade som bor i närheten av Kinna/skene...här finns ju kanske skjuts till Nol.....
                        Trappat ner till 6 akvarier och just nu mestadels Malawi med inslag av apisto, räkor och några Tanganyika.
                        Ordförande GCG

                        Kommentar

                        • TutenStain
                          Användare
                          • september 2008
                          • 168

                          #13
                          Det är ingen som tar vägarna förbi centralstationen (tåg) i Göteborg? Skulle ev kunna tänka mig att åka ner med tåg, kanske dags att bli medlem i GCG också
                          Senast redigerad av TutenStain; 13 december 2010, 22:51.

                          Kommentar

                          • TutenStain
                            Användare
                            • september 2008
                            • 168

                            #14
                            Ursprungligen postat av TutenStain
                            Det är ingen som tar vägarna förbi centralstationen (tåg) i Göteborg? Skulle ev kunna tänka mig att åka ner med tåg, kanske dags att bli medlem i GCG också
                            Jag kommer oavsett vad. Känner väl inte någon av er men kommer nog bli kul ändå hoppas jag.

                            Är det spikat att det är 19:00?

                            Kommentar

                            • kaj.p
                              Användare
                              • april 2002
                              • 2294

                              #15
                              Ursprungligen postat av Zaphi
                              Jag kommer inte imorgon men jag föreslår diskusentusiasten Tony Vaughan. Han är för jädra kul och jag vet att han gärna kommer hit till Sverige igen.
                              Hehe tro det eller inte men Tonys största intresse är faktiskt skalarer.
                              Diskussällskapet
                              www.diskusforum.se

                              Kommentar

                              Arbetssätt...