If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det finns en stor informationsskylt på väggen bakom akvariet, med info om alla fiskar som finns däri.
Var där igår och såg skylten eller rättare sagd tavlan. 2 Fiskar som skulle funnits i karet såg jag inte. Den ena var en muräna, de syns ju knappast om de inte vill synas. Den andra var en röd havsaborre.
Men det är klart att om informationen om fiskarna hade funnits på plåten, så hade det varit bättre.
Var och kollade lite på burken i 21:an i Eskilstuna idag , hörde lite folk som pratade om att det var synd att det inte fanns någon som helst information om fiskarna eller om akvariumet...
Kanske vore idé att klistra upp lite informationslappar på plåten som är runt ställningen?
Kanske lite om dom olika arterna som finns i burken, burkens storlek, filtrering osv...?
Jag var nere och tittade till karet idag...nu börjar algerna och glasrosorna komma.
Men visst är den mäktig, men jag kan inte låta bli att tänka mig den som växtkar... ( :
Lämna en kommentar: