Amazonasbakgrund

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jigsaw
    Användare
    • oktober 2007
    • 134

    Amazonasbakgrund

    Vad tycker ni? Är det helt förbjudet med en BTN Amazonas i ett 720 kar med 50st Demasoni. (Allvarligt biotopfel,eller helt OK). Kan ej bestämma mig vad jag tycker om mitt val. Blir snart knäpp Snälla sig att det funkar!!!
    CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 3111

    #2
    blir nog skitsnyggt, släng några stenbunlingar oxå så kommer folk att dregla inte bry sig om lite biotopfel det finns ju rötter i malawisjön oxå
    Mvh
    Peter

    don´t drink water-fish ..... in it!

    Kommentar

    • jigsaw
      Användare
      • oktober 2007
      • 134

      #3
      Karet är igång här hemma och oftast tycker jag att det är kanon men ibland undrar jag vad jag tänkte på eller med Tack för ditt svar, hoppas på fler sådana svar, så kanske jag blir riktigt nöjd. Det är andra omgången nu som jag har Malawiciklider, finns det något vackrare än Demasoni eller?? Har även 1+3 Golden i karet. Funderar även på 1+3 Hongi. Kanske blir för mycket då bakgrunden tar mycket plats. Vill gärna bli medlem oxå,känner att jag snyltat länge nog. Kan någon skicka mig ett inbetkort. MvH Jimmie
      CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!

      Kommentar

      • Markie
        Användare
        • september 2008
        • 512

        #4
        Här står det hur du gör för att bli medlem http://www.ciklid.org/joomla/index.p...id=23&Itemid=1

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          #5
          Som sagt finns ju träd runt malawisjön också som har blåst ner i vattnet. Jag hade själv en malawiburk med amazonasbakgrund. Ett 800 L. Det såg ut så här:

          Kommentar

          • jigsaw
            Användare
            • oktober 2007
            • 134

            #6
            Hur snyggt som helst!
            CSN är en fantastisk informationskälla,bli medlem du också!

            Kommentar

            • HåE
              Användare
              • september 2007
              • 1525

              #7
              Tycker nog också att det funkar ok. Så här ser mitt 250 ut.
              När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.

              Kommentar

              Arbetssätt...